- 651 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ELİM SENDE
Dişlerim sızlıyor…
Düşlerim değil, yazım hatası falan yok yani. Dişlerim sızlıyor. Yanan yürekten, buz gibi sen çıkıyorsun nefeslerimde. Dilim donuk, nefesim soğuk, birbirine vuruyor dişlerim. İrkiliyorum.
Beden iflas etmiş. Anlaşılan bağışıklık sistemim tarumar olmuş. Gelen tüm uzuvları geri çeviriyor, kabul etmiyor. Battal ağanın kızı için katlettiği insanların, sonuçta bir fayda sağlayamadığı gibi; benimde iflas ettirdiklerim, kendi vücuduma fayda vermiyor.(Av mevsimi)
Küçük bir çocuk olabiliyordum bir zamanlar. Oyunlar oynuyordum. Saklambaç, körebe ve elim sende. Sahiden elim nerede? Hoş sadece elim de değil ya neyse…
Şimdi çocuk bile olamıyorum. Omuzlarımda sensizliğin yükü ve akabinde belimin bükülüşü. Hali hazırda oynayabildiğim tek oyun; Notre Dame’ın Kamburu oluyor.
Düşünüyorum o halde varım, öylemi? Peki düşündüğüm bir tek sen isen?
Necati abi’yi gördüm bu gün. – zayıflamışsın oğlum. Dedi bana. Yok be abi deyip geçiştireyim dedim ve yengemi sordum. O da seni sormazmı? Elimde diyorum, diyorum da Allah’tan elimi sormuyor.
Yok yok sarılık falan ne alaka? Ben için için solgunum, herkes beni hastayım sanıyor halbuki yastayım deyip gülüyoruz ayak üstü. Sonbahar ya, hani birde yorgunum ya ondan olsa gerek.
Lakin kulaklarımda bir ses var iki gündür, şu durağa gelince; Musalla yolcusu kalmasın diyor. Bak yine titredim gülüm, dişlerim birbirine vuruyor.
Şişşşt ne dersin, kız yoksa ateş benimi çağırıyor….
YORUMLAR
Vallahi yazını okurken aynen Engin tatlıtürk gibi düşündüm.
Daha dur hemen ne musalladan dem vuruyorsun
Hayat daha sana ne "karpuzlar" kesecek.
Daha çook ağlayıp çok güleceksin.
Fakat unutma "zaman her şeyi anı yapıyor" ,sakın unutma.
Ben en sıkıntılı zamanlarımda bile "şu an hatıralarıma karışacak,öyleyse anlatacağım iyi bir hikaye olsun" diyerek kötü hallerimden ne güzel anılar çıkardım
Sen de öyle yap.
Unutma ki ;
Her an, bir hatıra olup donacak,asla değiştirilemeyen.
Asla geri dönülüp düzeltilemeyen. Bir defa yaşanır her an.
Daha dur o güzel yüreğin ne acılar çekerek,ne sevinçler tadaarak kemale erecek.
Sabret.
Ve dua et.
Sadaka ver.
Selam sevgi ve dualarımla.
ferromuratti
Adamı hasta etme karpuss muş:))))))))
Yahu sen her gelişte güldürüyorsun ya beni, oda bir sadakandır biliyorsun değilmi.
Aslan abim benim..
:))
O ateş tatlı ateştir.
Kafana takma.
Fazla abartma.
İç limonlu çayı keyfine bak.
Benim için ne kolay söylemek değil mi?
Seni ve kalemini seviyoruz kardeşim.
Selamlar.
ferromuratti
hoş geldin safa geldin.