- 555 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ahh benim -miş li geleceğim(2)!.
.... !! İnsanın özgürlük kokusunun ölüme karışmasına 5 kalaydı zaman. Habersiz gelen ’’SON!’’, ömürlerinin başlangıçlarına papatya falı olacaktı. Ya Allah , Ya Muhammed , Ya Ali , Ya umut, Ya barış , Ya insanlık feryatları gök kubbeye yakarış olacaktı. ..!!
DUR! Allah aşkına DUR! Uyandır beni kabusumdan Ey bitmeyen gece! Kandırdım seni de , yalancıyım ben de, korkuttum seni de.. :(:(:(
Sukeyna nın kızı Amina henüz 5 yaşındaydı. Ölümle yaşamın arasındaki köprüye merhaba demenin gerçeğiyle tanışmak üzereydi ve tanıştı! Çocukluğunu , geçmişin istismarı olan geleceğine mahkum ettiği andı.
Ve beklenen oldu..
Filistin Amina nın gözyaşlarıyla sele boğuldu yudum yudum..
Toz toprağın içinden duyulan umut haykırışları ; yok olmama mücadelesini, çaresiz bir avuç yürekciklere aşılamıştı bile...
- - - Anlatılacak o kadar çok yaşanmış ama unutulmuş gerçek var ki! Sukeyna ; İzmir de fotoğrafçılığa birlikte başladığım en yakın dostlarımdan birisidir. Filistinlidir. İsrail ambargosunun gölgesinde yaşamaya itilmiş milyonlarca kardeşlerimizden sadece bir tanesidir.
--------------------------
Not: Bu yazı serisini siz okurlara paylaşmamda yardımcı olacak Sukeyna ya sonsuz şükranlarımı sunuyorum.
3. seri : Dün , bugün ve yarının bizimle selamlaşması..
papyonsuz(M.A.)