- 833 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Türkiye’de Gençlere Yönelik Yaklaşımlar
Akıl ve sağduyusu yüksek olan genç bir topluma sahibiz, üstelik beceri ve geliştirme imkanlarımız da ileri safhadadır. Yükselen bir değerimiz var ve istediklerimiz geleceğe yöneliktir her zaman. Ülkemizde üzerinde durulan ve en önemli konulardan bir tanesi de, gençlerin eğitim durumu ve siyasi olaylarda aldıkları rolleridir. Bilindiği üzere genç bir yapıya sahibiz ve atılımlarımız hep bu yönde olmaktadır. Her ne sebeple olursa olsun kendi değerlerimizin her daim farkında olmuşuzdur. Oluşan her türlü olumsuz etkinin üzerine inşa etmeye çalıştığımız beyaz dünyayı tanıtmaya çalışıyoruz, kendi neslimize ve bunu ileri nesile de aktarmak için çabalıyoruz. Şartların neyi uygun gerektirdiğinden çok güzel bir gelecek oluşturmak için bir mücadele vermek zorundayız. Ülkede oluşturulmaya çalışılan kaoslar engel oluştursa da, yılmadan geleceğimize doğruyu aktarmak görevimizdir.
Her yolun sonunda bir ayrılık olması gerekmez. Bu toplum yüzyıllardır medeniyet ülkesi olarak bilindi ve öyle de zaten. Lakin bunu bozmaya çalışmak ve gençlerimizi kötüye yöneltmek hiç kimsenin hakkı değildir. Uyumayan bir toplumuz ve insanları aldatmamak gerekir. Her yöneliş gençlere bir hitap oluşturur oldu, ne yazık ki son dönemlerde bu dozunu iyice arttırdı.
İnsanların en büyük hataları herkesi kendilerine uydurması oluyor. Daha doğrusu uydurma çabalarının sonucunda bir hata deposu oluşturmaları. Küçük yaştan itibaren beyinleri empoze edilmeye mahkum bırakılan gençlerin, istekleri aslen neydi bu hayattan hiç düşündünüz mü? Gerek eğitim açısından, gerek sağlık açısından, gerekse toplum düzeni açısından verilen ne oldu? Değişim elbette ki ileri safhalara yükseldi ve güzel yönleri çok lakin, bu kez de yeni neslin kandırılmaya çalışılmasıyla istenilenin yani ülkeyi yok etme planının işlemesine olanak sunanların ileriyi görme gibi bir dertleri yok diye düşünüyorum. Böyle olsaydı gelişmeyi tercih ederlerdi, gençleri kullanıp savaş açmayı değil.
Ülkenin her yanında, kocaman skandal yığını var ve hiç hoşa gitmeyen görüntüler konuluyor önümüze. Uyanın diyorum ey gençlik! Kendinizle oynamalarına müsaade etmeyin hiç kimsenin ve bırakın yaşadığınız toprağa ihanet etmeyi! Çok mu geliyor üzerinde yaşadığınız toprak ya da daha fazlasını mı istiyorsunuz ki böylesi komplolara kurban gidiyorsunuz? Henüz bu yaşta endişelenmem yersiz değildir, hiçbir zaman. Vatanımın üzerinde çirkin oyunlar oynanıyor ve gençler de başkahramanlar olarak yansıtılmaya çalışılıyor, bu biz değiliz!
Bu hayattan her şey istenir doğaldır ama vatanına ihanet edeceksin denildiğinde durup düşünmek gelmiyor mu aklınıza? Gerçi düşünmeye de gerek yok ki zaten vatanın ya nasıl satarsın ey gençlik söyle bana. Atalardan yadigar kalanlara saygı hiç mi kalmadı? Gelişim göster, başarı göster, onur tablosu oluştur ki örnek kal bu dünyaya. Bu vatanın gençleri kukla şekline getirilmeye çalışılıyor ama unuttukları şey; akan kanın deli kanı olduğudur. Türkiye, geçmişi şanlı, geleceği parlak bir ülkedir ve bu ülkeyi yükseltecek olan ileri neslin ta kendisidir. Hep düşündüğümüz bir şey vardır; gençlerin refahı ve huzuru, insanların refahı ve huzurudur. Şimdi yaptırılmaya çalışılanın tam tersine, gençlerin bu ülkedeki önemli yerini bir kez daha vurgulamak istiyorum. Doğan her çocuğun parlak bir ışığı vardır bu hayatta, bulup gün yüzüne çıkarması gereken. Bembeyaz bir dünya vardır gençlere ayrılmış her yanı ve güzel bir gelecek.
Ülkemde, yaşadığım sürece, bu vatana hep sadık kalmaya devam edeceğim. Gençler, bu ülke çok evlat yetiştirdi, çok nesil gördü toprağına bu denli bağlı kalan. Vatan hepimizin ve birilerinin kumpaslarına maruz kalmaksızın sahip çıkalım, başkası olmadan. Bu atalarımızdan bizlere kalan mirastır.
Her ışığın sonunda verdiğimiz o güzel tebessümün hiç solmaması dileğiyle…
Genç nesilden sevgi ve saygılarla…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.