- 580 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Tarafımız neresi olsun.
TARAFIMIZ NERESİ OLSUN.
Etrafımızı bir ahtapot gibi saran cahiliyetin bu zifiri karanlıklarından sıyrılıp bütün dünyaya ışık tutabilmemiz için, her şeyden önce, hayatımızın bütün cephelerine temel olacak şekilde dinimizle olan bağlarımızı yeniden kurup sağlamlaştırmamız gerekir.
Milli duruşumuzla ve Cumhuriyetimizin değerlerinin şuurunda olan nesiller yetiştirmeliyiz…
Batı dünyası, Müslümanların siyasi ve iktisadi sahada geri oluşlarını durmadan körüklüyor, “medeni değilsiniz, teknikte ileri değilsiniz moralinizi bozarak devamlı küçük düşürücü propagandalar yapmıyorlar mı?
İyilikle, projeler adı altında bazı sivil toplumlarımızda söz sahibi olmuyorlar mı?
Hatta dünya şöyle dursun İslam âlemine bile kumanda edemeyeceksiniz diyerek kendilerinin safına çekmeye çalışmıyorlar mı?
BM teşkilatında alınan kararlar ne kadar uygulanıyor, İslam devletleri, 8’ler,20’ler grubu kurdular ve yıllardan beri neler yaptılar. Az… Dünya da büyük devletler ne derse o yönde kararlar alınmıyor mu, Ülkemizde ise, olayları protesto ve tepkilerden öte gidemiyoruz!
Irak, Filistin, Azerbaycan, Kırgızistan, Afganistan v.b ülkelerindeki olaylara bakınız bizler haksız mıyız? Tarafımız neresi olsun dünyada… Türk cumhuriyetlerimize daha çok sahip çıkılması gerekmezi mi?
Türkiye’mizin o nedenle kıymetini iyi bilmeliyiz. Bazı dış ve iç mihraklar seçimler yaklaştıkça, her oyunu denemeye kalkacaklardır belki de… Bizlerin birlik içinde olmamız lazımdır diyorum.Gruplar, cemaatler inanın ihtiyaçtır ama bazı sıkıntıların arttığı, Torpillerin ayyuka çıktığı kamuoyumuz da çok konuşulur oldu. Türkiye’ ekonomik sıkıntıları aşacak güçtedir. Yeter ki el ele verelim ve Türkçemiz e sahip çıkalım.
Cumhuriyetimizin kurucusu ATATÜRK, yokluk içinde kurtuluş savaşımızda liderlik yapmıştır. Şimdi bakıyoruz. TBMM çatısı altında İmralı da ki kişiyle, gizli diyalogu olanlar, avukatlarıyla ulusal basına mesajlarını veriyor.
Cumhurbaşkanımız Sayın Abdullah GÜL Bey başkomutanlığa yakışan şekilde, çok güzel cevap verdiler tebrik ediyoruz.
İnsanlara bakıyorum, sevgi hoşgörü, eleştiriye karşı sabırlı oluyor, eğer kişi gerginse söylediğimize kızıp ters cevap veriyor. Büyükleri saymak azalmış, aileleri tarafından sıcak ortamdan çıkartılmamış şımarık bir nesil, cep telefon bağımlısı, internet bağımlısı olmuş. Aileler ise geçim derdine düşmüş, işsizlikten 21 kişilik kadro ya 1710 kişi müracaat etmiş.
Ah, lütfen yetim hakkını düşünelim, Unutulmaması gereken bir kural vardır.
Adam olacak çocuk, küçükken belli olur. Öğretmen ondaki cevheri fark eder, ailelerde takip ederse istikbali parlak olur. Maddi gücü iyi olan her zaman şanslı, özel okullar, dersaneler, özel öğretmenler işlediği cevhere şekil verir. Çocukları da kurtulur aileler de.
Ya durumu iyi değilse ne oluyor, Yoksa ömür boyu zenginlere el pençe durmuyor mu?
Sakın yanlış yorumlamayınız zengin düşmanı değiliz. Ama Ölçü kaçıyor, Haksızmıyım…
Dünyadaki zengin ülkelere bakınız, zayıf olanları sömürge olarak devamlı kullanır, baskısını üzerinden eksik etmez. Neden çıkarları için elbette…
Kapitalist sistem de insan farklı, sosyalist sistem de farklı, faşist sistem de ise daha farklı kişiliklerdeki liderlerin, dünyadaki yaptıklarını biliyorsunuz…
Tarih ibret alınmak için vardır. Nasihatı veriyorsunuz size kızıyorlar, ama yıllar sonra keşke yapmasaydık diyorlar. Siyasi ayak oyunlarına bakınız. ABD yanlısı ve AB ülkeleri ile devamlı iç içe olursanız iyisiniz, kabul etmezseniz uygulanan baskılara bakınız…
Türkiye’miz güçlüdür, hepsini aşar, halen üzerinde oynanan son tezgâhları halkımız biliyor. Gençlerimize sahip çıkalım. Zararlı alışkanlıklardan koruyalım.
Gruplara ayrılmayalım. Birlikten kuvvet doğar. Gün birlik günüdür.
Allah bu millete bir daha istiklal marşı yazdırmasın diyen, İstiklal marşı şairimiz Mehmet Akif ERSOY u rahmetle anıyoruz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.