Merdivendeki sesler yıllığının yapraklarında!
Bir İstanbul akşamında, siteleri geziyordum. Edebiyat defteri çıktı karşıma, bir kaç kalemin sayfasını okuduktan sonra, Edebiyat Defteri sitesini etüd ettim çokça aktivite ve de saygın kalemlerin sesleri vardı...
Tesadüfen girmiş bulundum.Seviyeli kalemlerle ve genç yatenek yayın yönetmeni’ Habip Dağ’ın’ Edebiyat Defteri sitesinde kaldım. Tüm yazı ve şiirlerimi bu ortamda yazmaya devam etmekteyim...
Habip Dağ’ı Foça’da tanımam benim bu siteye karşı olan ilgimi daha da arttırdı. Çünki site
yöneticisi olarak özverili çalışmasına şahit olup birçok kalemi bu siteye çekmeme neden olmuştur...
Ben bu sitede güvenle yazışmaktayım.
Habip Dağ’ın’ Merdivendeki sesler yıllığının yapraklarında, bir ağacın dallarıyız. Merdivenden çıkarken çok sesler duydum.Bende sesimi ekledim.kalemimin sessiz izleriyle.
Merdiven yılllığına desteğini esirgemeyen,
Cömert Yılmaz
Emine güner
Lütfiye Sevnç Bulnaz
Mehtap altan
Secaattin Öztürk
Tacettin Yıldırım
Edebiyat sanatı adına geçen emeklerinden dolayı tşk eder saygılarımı sunarım...
Genç yetenek Sevgili Habip Dağ ’Yeni yılınızı kutlar,
hizmetinizden onur duyarken, yeni yıllığınızda yer almak dileğimle...
Saygılarımla...
Oya Gedik
İstanbul/Türkiye
YORUMLAR
İyi ki sizlerle tanıştım, bu sitede yazıp okuyarak arkadaşlarla paylaşımda bulunduğum için mutluyum.
Sevgi ve selamlar Oya kardeşim.
Oya gedik
sizerle bir arada olmaktan çok mutluyum...
Saygım ve sevgimle Handan hanım...
Oya gedik
Sevgim ve Saygımla daima...
Edebiyat Defteri ailesinde olmaktan hep mutluluk duydum. Sizin gibi değerli dostlar kazandım. İyi ki varsınız Oya Hanımcığım... Sevgilerimle...
Sizin şahsınızda Sayın ANSIZIN ve yönetim ekibine ben de saygı ve sevgilerimi iletiyorum.
Oya gedik
Sanal alem deselerde,inanın sizlerle iletişim kurduğum kadar, gerçek dostlarımla ,yani görsel demek isterken, onlarla kuramıyorum...Bende çok mutluyum sizlerle aynı sitde EDEBİYAT DEFTERinde bir arada olmaktan...
Habip Dağ'ın , genç yetenek sayesinde...
Sevgimi demtledim...