- 1271 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU SEVGİ KALBİMİ DURDURACAK...
Sensiz bir gece daha geçiriyorum şuan. Gecem bana acı ve hüsran veriyor. İçimde anlatımı zor mu zor bir hüzün var. Aylar geçti aradan şu gönlüm yine sensiz, yine yapayalnız. Reva mıdır bu sevdaya, bu ceza? Aslında ceza mıdır, o da belli değil ya... Bilemiyorum. Ne ad vereceğimi, nereye konduracağımı da bilemiyorumki... Beddualı mı bizim sevdamız, söyler misin? Kimin ahı var üstümüzde? Neden bu sıkıntılar? Gözyaşı üzerine mi kurulacak bizim vuslatımız? Lütfen söyler misin ceylan gözlüm? Sen canımın canı, canımın doktoru değil misin? Bak, şuan bir sızı, bir acı, bir inleyiş var kalbimin olduğu yerde... Niye gelip ellerini üstünde dolaştırıp o için için erimeleri durdurmuyorsun? Hayat öpücüğü verir gibi kalbimin sancısını dindirerek, can vermiyorsun. Hayatı, zamanı, ayları dondurup, durdurmuyorsun?
Şimdi, şuan buna o denli ihtiyacım var ki, bir bilebilsen? Anlayabilsen? Fakat aynı duyguları yaşamıyorsan şuan nasıl bilebilirsin ki? Bak, sana sürpriz edip geldim
msn.ye... Netteyim. Cafedeyim. Ama sen yoksun. İnsan ara sıra msn.ye bakıp kontrol etmez mi? Demek ki artık benim kadar düşünmüyorsun beni... İçin o derece yanmıyor artık. TV.deki dizileri izlemek, seyretmek daha öncelikli olmuş senin için... Olacağıda o zaten. Gözden ırak olursa insan, elbette gönülden de, kalpten de uzak olacaktır. Sana hak vermiyor da değilim. Bir seneyi aşan bir zamandır iki insan görüşme imkanı bulama-dıysa, hiç bir araya gelemediyse, gelmediyse elbet sonuç bu olacaktır. Kaçınılmaz son gibidir adeta... Haklısın. Sana kusur bulamam... Belki de bunun kusurlusu benimdir. Ama başka çarem de yok güzelim. Ahubakışlım, seni ölesiye öyle sevdim ki, seni kazanmak için çok şeyler verdim. Fakat daha fazlasını başaramadım. Başaramıyorum. Uzun bir süre de başaramayacağım gibi görünüyor. Onun için dilersen beni bekleyerek ömrünü boşa harcama. Önüne iyi bir nasip çıkarsa kendi yaşamına devam et. Benden izinlisin. Nasiple-rini geri çevirme. Böyle giderse biz zaten bir araya gelemeyeceğiz. Ama bana kalırsa, ölünceye kadar sevecek ve evlensende sevmeye devam edecek, acılarımı eserlerimle paylaşacağım. Okuyuucularımla dertleşeceğim. Varlığım senin olarak toprağa girecek. Bunu unutma. Karar senin... İster ömür boyu vuslatı hayal edip bekle. İster evlen hayatını kurtar. Hayat senin, karar da senin. İyi düşün bu sözlerimi. Yanlış anlama. Kalbim seninle... Sevgilerimle kal. Sevdam baki unutma... Sonsuza dek seninleyim her anımda.
22.12.2010
Suat TUTAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.