- 5063 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
kardeşlerim
benimde kardeşim sizlerden biri oda canını ortaya koyanlardan oda daha gencecik bir fidan oda sevgili yarini bırakıp ardında vatan savunmasına koşanlardan ve oda anasına veda edip hakkını helal et anam diyenlerden hergün dua ediyorum hergün allah’ıma yalvarıyorum artık bu umarsız kin bitsin artık anaların yüreklerine kor ateşler düşmesin artık babalar sessiz çığlıklarda boğulmasın diye allah dualarımı dualarımızı kabuleder inşallah ve bu acımasızlık bu fütursuz eylemler son bulur inşallah.....
geçen gün gelen acı haber herkes gibi benide çok üzdü ve artık yetsin demekten dua etmekten başka elimden bişey gelmiyor keşke hepimizi özellikle benide alsalar kardeşimin yanında omuz omuza çarpışsam onlara hadlerini bildirsem .....
herşey saçma geliyor yani nedeni çok saçma olan bir kan dökülme yaşanıyor neden diyorum neden yaşatıyorlar hem bize hem kendilerine bunu bi türlü anlamıyorum aslında anlamakda istemiyorum çünkü kan dökmenin sebebimi olur böyle saçmalıklar ancak beyinleri çürümüşlere doğru gelir yazık onlara acıyorum hallerine acınacak haldeler çünkü...
allah bütün şehitlerimize rahmet eylesin ve geride kalanlarına büyük sabırlar versin....
herkes birgün toprak olacak zaten bunun nasıl ve nerde olduğu önemli.......