- 861 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ECELİ GELEN İT
Adamlar çeşitli isimler altında toplanıp toplanıp içindekileri bir bir kusuyorlar.Meclisteki temsilcileri de “bizim bunlarla ilgimiz yok” diyerek kenara çekiliveriyorlar.Söyleyenler de “şeffaf demokrasi” kılıfına sığınıp paçayı kurtarıyorlar.İçerde böyle olurken, dışarıda da,Kaya kovuklarında, inlerde saklanmış, Ermeni’den, Arap’tan, Alman’dan, kendine Kürt süsü vermiş daha bilmem nelerden oluşan çakal sürüsü, taksit taksit vurmaya, arada bir kendi kendine ateşkes ilan etmeye devam ediyor.Akıllarınca “inisiyatif bizim elimizde” mesajı veriyorlar.
Meclisteki uzantıları da stratejisini ona göre belirliyorlar. Fakat unutulan bir şey var. Türk Milleti; “BİTTİ, YOK OLDU” denildiği anlarda bile silkinip ayağa kalkmıştır.
“ECELİ GELEN İT CAMİ DUVARINA SİYERMİŞ.” Bunlar duvarı geçtiler, camiye girdiler. Sabrın sınırlarını zorlamaya başladılar. Unutulmasın ki bu millet; ”her köşesi” işgal altında iken, bağrından bir “ATATÜRK” çıkarmıştır.
YORUMLAR
Cami avlusuna işemek laikliğe aykırı değilki.......Hatta Atatürk ve inönü döneminde 36 tane tarihi cami yıkılıp-kapatılıp -ahır yapıldı.......Sultan ahmet cami avlusunda 150 tane ateşek katır ve nalbanta verildi....cami içi saman ambarı yapıldı....bunu Yunanlılar yaptı derken birde bakmışım AAAA CHP....
Bu arada kck-pkk-ergenekon işbirliğinin tüm oyunları deşifre oldu artık.....çaresizlikten sadece mide bulandırıp bazılarını yani cuntayı göreve çağırıyorlar...sırrı sakığın içki masası arkadaşı ve aponun kankisi malumun üzre Doğu Perinçek....