- 1759 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT MUCİZESİ..!!
Mutlu bir Hayat için,Cesaretinizi,Özbenliğinizi ve Yüreğinizi koyun ortaya..
Düşündüğünüzden çok daha büyüksünüz,şu anda hayatınızda ne yaşıyor olursanız olun,hepsinin iyi olduğuna ve size en büyük yararları sağlayacak şekilde ortaya çıktığına inanın.Hayatınızda olan herşey,sizin insan olarak en ileri düzeyde evriminizi sağlayacak,sizi gerçek gücünüze kavuşturacak şekilde ayarlanmıştırhayatın getirdiği dersleri iyi öğrenin.siz şimdiden olmayı hep istediğiniz herşeysiniz.tek ihtiyacınız özyapınızı örten ve inkar eden katmanları kaldıracak içsel çalışmaları yapmak.abcek yüreğini sevgiye kapatmış olan insanlar sevgisiz hareketlerde bulunabilir.acılar herzeman derin manevi bir büyümenin aracı olmuştur.gelişip büyük insanlar olanlar genellikle büyük acılara dauyanmış kişilerdir.hayatın derinden derine incittiği insanlar,genelde başkalarının acılarını bir yürek çarpıntısı gibi hissedebilmektedir.nerede tökezlersen hazinen orada yatıyordur.dağın tepesinden etrafa bilgelik incileri saçın.doğru yolda olduğumuzu düşündüğümüz yolda ilerlemek,otantik başarımızı garantilyecektirkendi ışığınızın parıldamasına izin verdiğinizde,çevrenizdekilere de aynı şeyleri yapmaları için sessiz bir davette bulunmuş olursunuz.adına hayat denilen bu yolculukta sayısız güzellikleri elde etmek sizin elinizde yeterki bu özgüveni kendinizde görün.
şuna inanın,senin hayatın bir hazine ve sen sandığından çok daha fazla birşeysin.ben dünyanın bir ayna olduğunu öğrendim.bizim hayattan aldığımız ,belkide istediğimiz değil olduğumuz şeydir.aynı zamanda hayatımızın mevsimleri olduğunu;üzüntünün kışı yerini sevincin yazına bırakacak.buna güven,tıpkı sabahın en parlak ışıklarının her zaman gecenin koyu karanlığını takip edişi gibi...
acı çekmenin nedeni,olmasını istemediğimiz birşeyin gerçeklemesidir.bildik,tanıdık limanların güvenliğinden ayrılmak bize korku verir.bilinmeyenlerden korkma,çünkü o senin büyüklüğünün bulunduğu yerdir.cesaretli olun,cesaret demek,bu korkuları hissetmenize rağmen ilerlemeyi sürdürmek demektir.cesaret,korkunun yokluğu değil,korkunun içinden yürüyüp sizin için önemli olan amacı kovalamaktır.eşsiz tasavvuf şairi mevlana;’damladan vazgeç,okyanus ol’ demiş...yürek bilir bunun gerçekliğini.hayatta bekleyebileceğimiz birtek şey varsa oda beklenmeyen şeydir.HAYAT BİR HAZİNEDİR VE SEN DE SANDIĞINDAN ÇOK DAHA FAZLA DEĞERLİSİN...Kaderini ancak sen keşfedebilirsin.senin için hazırlanmış yolu ancak sen görebilirsin.orası kalbinin seni davet et...İşte gerçek öykümüzde budur,asla kaderini baştan bilemezsin eğer geçilmemiş yollardan geçmez,açılmamış kapıları açmazsan sonunda bir anlamda açılmadan iade olursun...
En büyük hazineler,içerde yatanlardır,sahip olduğunuz içsel düşler,erdemler...
Birinin sana elini uzatması için,önce sen o insanın yüreğine dokunmalısın.Güneş gibi ol,güneş verebildiği herşeyi verir.karşılığında tüm çiçekler ağaçlar ve bitkiler hep ona doğru büyür....bir insanın yaşayabileceği en büyük pişmanlık,ömrünün sonuna vardığında rüyalarını yaşamamış olduğunu görmektir.bir sabah uyandığında cesaretli davranmadığını yıldızlara uazanmadığını,potansiyelinin onda birini bile gerçekleştirmediğini görmek mutsuz kılar;almadığımız riskler,kaçırdığımız sevgi fırsatları...
hayat kısa,yıllar tıpkı sıcak kumsalda parmaklarının arasından akan kumlar gibi çabucak kayıp gidiyor.sen parıldamak,yeteneklerini ve hayallerini günışığına çıkarmak için yaratılmışsındır.HAYATTA BİR TEK BAŞARISIZLIK VARDIR,O DA DENEMEMEKTİR...başarılı olanlarsa,yüreklerini izleyen,kalabalığın emirleri yerine,kendi vicdanlarının sesini dinleyenlerdir.tüm ilerlemelere ve mutluluklara,risk alan, tüm korku veren yerlere gitmeyi gözel alabilen insanlar ulaşırlar...inci arayan dalgıç,derinlere inmeye,çekinenlerin asla gitmeyeceği yerleri yoklamaya hazır olanlardır.hayallerinin peşindeysen ve kalbin gümbür gümbür atmaya başlıyorsa işte o zaman gerçekten yaşıyorsun demektir..kendi kaderini kendin yönlendir.şu anda olduğun kişi,gerçekte olduğun değil,bu dünyada yaşadığın için dönüştüğün kişidir aslında..evren bizim yüreğimizdeki,arzuları bilmiyor değildir.aslında evren senin kazanmanı ister.senin için düşünülen çok mutlu olmandır buna inanın...hayallerinizi sevin,ideallerinizi sevin,yüreğinizi aşkla kıpırdatan müzikleri sevin,en soylu düşüncelerinizi sarmalayan güzellikleri sevin.tüm bu koşullarla cennet ortamı doğacaktır sizler için,eğer sadık kalırsanız,dünyanız sonunda mutlaka kurulacaktır.gerekirse herşeyi riske sok ve bende bu hayatta varım de..elinden geleni yaptığında rüzgar seni kanatlarının altında üflemeye başlar.siz hayatı izlmeyin hayat sizi izlesin ve gerisinide bırak hayat yapsın...kendi bakış açımızı yontup boyamak çok daha görkemli bir olacaktır.bunu manen yapabiliriz..hayat öle değerli ki uyanmak için ölüme yaklaştığınız günleri beklememelisiniz.korkularınızın hayatınızı mahvetmesine seyirci kalmayın...hayat kişinin cesaretine göre genişler yada daralır...hayalleriniz için asla pes etmeyin.nice kişiler arzuladıkları şeyi elde etmelerine birkaç adım kala vazgeçtikleri için mutsuz olurlar.rüyalarınızın peşinden koşun..RUHUNUZUN KARANLIK GECELERİNİN SAYISI AZ,TEMPOSU SEVGİ OLSUN.ÖYLE PARLAK IŞILDAYIN Kİ HAYAT SONA ERERKEN BİLE,İŞTE O ZAMAN HAYATIMI SEVGİYLE VE EKSİKSİZ YAŞADIM DİYEBİLESİNİZ...Ruhunuzun gizli kaynağı kabarmalı,mırıldanarak denize doğru akmalı.kendi sınırsız derinliklerinin hezineleri gözlerine gözükmeli.ama bilinmeyen hazineleri tartacak terazi olmamalı,ve sende bilgilerinin ve sevgilerinin derinliğini değneklerle sicimlerle ölçmeye kalkmamalısın..unutmayın kaderiniz sizin elinizde..Gerçek mucize sizsiniz....
öykü gülen güven..!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.