- 1841 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmek; Dostluk ve Güvenmektir-2
Yeni bir radyoda yayına başlamıştım.Herkesle selamlaşıp, kendimi tanıtma faslını geçtikten sonra ,yayın odasına girdik.Kapı aralandığında, sanki hayatımda yeni bir sayfada aralanmıştı.
Mikrofonun önünde uzun saçları, gülümseyen yüzü,pırıl pırıl dişleri ve düzgün türkçesiyle bir genç kız yayın yapıyordu.Koşup ona sarılmak sımsıkı kucaklamak istedim.
Benim gibi insan canlısı birisiyseniz,iç sesinizle konuşur kendinizle kavga edersiniz.
-Heyyyyy Canan deli misin sen dedim !!
Sonrada kendime cevap verdim.
-Ne delisi yahu tabi ki deli değilim.Kanım kaynadı bu kıza dedim.
Yayına girdik ve aramızda çok güzel bir sohbet başladı .Yuppiiiii evet yanılmamıştım.
Ben derim ki ‘’iyi insanlar kötü,kötü insanlar iyi olamaz’’ evet o iyi bir insandı.
Derken radyoda yayına gidip geldikçe daha samimi abla kardeş olmuştuk.Dertlerimizi
paylaşıyor ve birbirimizden hiç sıkılmıyorduk.
İstanbul’a Tokat’tan gelmişti.Arkadaşlarıyla ev tutmuş İstanbul’un koca çarkları arasında
yaşam mücadelesi veriyordu.Şimdilerde ,o günlerde tanıdığım Derya’yı tarif et derseniz;
sevgi delisi,sevilmekten haz alan,kalabalıklarda yalnız , gülümseyen kocaman bir yürek derim.
Neden sevmiştim Derya’yı ?
Bana benziyordu .Sanki benim yirmi iki yaşım karşımda duruyordu.Mücadeleci gururlu
cesur ,kimin ne söylediğinden çok kendisinin ne hissettiğini önemseyen.
Dostluğumuzun iyice ilerlediği dönemlerde de ,artık bir aile olmuştuk.
‘’EĞER DEDİM O BENİM AİLEM İSE KIMSESİ YOK İSE BU KOCA İSTANBUL’DA’’
Artık Asya ve Ceren e yeni bir kardeş gelme vakti gelmişti.
Babam sen insansız yaşayamaz mısın der hep bana.Kimileri pul koleksiyonu yapar,
kimileri de evinde bir canlı olmadan yaşayamaz.Bende insansız yaşayamayanlardanım.
Eşimden boşandığımda kızımla iki kişilik bir aile olmuştuk.Ve ben hep evde kocaman bir ailem
olsun istiyordum.Bir gün kendi ailemi kendi ellerimle kuracağım aklıma gelmezdi.:)
Sevmek; Dostluk ve Güvenmektir-1 numaralı yazımda kızım Ceren ile tanışmamızı kaleme almıştım.Ve bu ailenin daha da büyüyeceği hiç aklıma gelmemişti.
Evet o gün stüdyonun kapısını açtığımda ,koşup boynuna sarılmak istediğim Derya bir buçuk
senedir ailemizin üyesi.
Biz kocaman bir aileyiz ve benim üç güzel kızım var.
Asya,Ceren,Derya ve ben biz dört kişiyiz.
Not :Evde yatacak yer kalmadı kimse heveslenmesin:)
Canan Ekinci
YORUMLAR
‘’iyi insanlar kötü,kötü insanlar iyi olamaz’’
Çok yerinde tespitti.
Siz sanırım bu dünyaya iyilik perisi olarak gelmişsiniz. Türünün son örneği de sizsiniz :)
Özlenen bir tablo bu. Ne mutlu size. Her iki cihanda da yüzünüz hep gülsün ve sevdiklerinizin acısını göstermesin Allah.
Siz, cennetliksiniz... O kadar.