- 1391 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Baba Ben Geldim
- Alo.
-Baba. ben ..
-Söyle bunca yıldan sonra ne istiyorsun?
- Ah be ne olurdu bir defada hatrımı sorsaydın.
-Söyle cabuk ne istiyorsun.
- Özledim
- Bu kadarmı. sadece özledinmi?
- Evet. sadece özledim.
- Bende özledim eski seni.
- Yapma baba gene başlamayalım.
- Başlamak çok eskilerdse kaldı , şimdi sadece yersiz anlamlı konuşma artık.
-Peki baba öyle olsun,üstümde hakkın varsa helal et demek için aradım.
-
Zaman çok değişti , ben babamdan helallik için 3 gün kaldırımda yatmıştım, ama artık herşey kolaylaştı , helal olsun desem inanacakmısın?
- Hayır ama hiç olmazsa gözlerimin kapanmasına yardımcı olaçak.
-Nasıl yani?
- Hatırlarmısın ellerimden tutup okula ilk bırakışını, ne çok ağlamıştım arkandan bırakma beni diye.
-Ne oldu sana ?
- Bir bayram sabahıydı elini öptükten sonra öpmüştün alnımdan, ne çabuk geçiyor zaman.
-Nerdesin sen?
- İlk terkedilişim de beni masadan sen almıştın, bir kere bile kızmamıştın bana.
-Oğlum oğlum nerdesin gelip alayım seni.
- Rahmetli dedem derdi hep , bedenimden et kesseler gözlerim açıkken canım o kadar acımaz yavrumu ellerimle gömerken diye , hazırmısın baba dört tahta arasına sıkışmış oğlunu ğömmege?
- Oğlum yapma yorma kendini nerde olduğunu söyle ben geleyim alayım seni.
- Sen dedin baba eski beni aradığını. hakkını helal et .
- Her gece yatmadan önce boş yatağına gidiyorum iyi geceler diyebilmek için, orda olmadığını bile bile yastığını kokluyorum , baba yüreği işte uzaktan sevmek, içindekileri aksetirememek yavruna ata dan kalma olsa gerek, pişmanım şimdi söylemek istediklerimi dilime düğümlediğim için , özür dilerim.
- Ah baba yaradan rabbim bir şans daha verseydi kapıyı vurup çıkmazdım, içimden küfretmezdim beni anlamadığın için , kızmazdım , isyan etmezdim. keşke bir şansım daha olsaydı, hakkını helal et baba ?
- Helal olsun oğlum ama keşke bir şansımız daha olsaydı.
- o zaman kapıyı aç baba ben geldim......