- 743 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Sokağa dökülelim..
Sokağa dökülelim..
Bugün yas günümüz
Sözler boğazıma takılıyor, kahroluyorum ne yazacağımı bilemiyorum...
Kanıma dokunuyor bu soysuzların yaptıkları...
Her kahraman Askerimizin Şehadet haberi sadece düştüğü yeri değil,
hepimizin yüreğinde sönmez yangınlar başlatıyor...
Ta içimize kadar işlediler kanımıza kadar girdiler...
Soysuzun soyları kurumadı. Millet meclisine kadar aktılar.
Kayseri Valisi Osman Güneşin şu sözleri son derece manidar“Eli kanlı hainler, onlara ’terörist’ diyemeyen nasipsiz destekçileri,
şehitlerimizin kanlarında boğulacaklardır”....
Daha nice önemli mevkilerde soysuzlar türedi.
Atalarımızın Kemikleri sızlıyor...
Çanakkaleden Allah allah sedaları geliyor Mehmetçik kan ağlıyor. Anaların gözleri yaşlı...
Kocaman okulları bitirerek kocaman adam olan ve bu ülkeyi yönetmeye talip olanlar ve yönetenler,
sadece bunlar değil yazarlar çizerler çok öfkeliyim çok doluyum yazacak çok şey var...
İnsan Hakları Dernekleri, Neredesiniz?
Lüks otel salonlarında ’Barış’ arayanlar, Neredesiniz?
Gerilla adını ağzından düşürmeyen ’aydınlar’, Neredesiniz?
Duruşmaları izleyen, Türkiye’ye heyetler gönderen AB Komisyonu Üyeleri,
Parlamenterler, yeşiller, pembeler, maviler, Neredesiniz?
İşinize geldiği zaman ’hepiniz ermeni’ olur yollara dökülürsünüz.
Kameralar karşısında ahkam keser, çarşaf çarşaf yazılar yazarsınız...
Söyler misiniz, şimdi Neredesiniz?
’Hepimiz AHMET’İZ, hepimiz MEHMET’İZ diye yürüsenize...
Siz karanlıklarda gizlenin. Türk Milleti şehitlerinin yanında ’dimdik’ duruyor.
Bu iç acıtan kıyımları durduramayanlar, bu ülkeyi yönetmeyi bile beceremeyenler
Şehitlerimiz için sokaklara dökülmezler ama bizler niye dökülmüyoruz sokaklara,
hepimiz Mehmetiz hepimiz bu Vatan için şehit oluruz diye....
Bizler niye böyle sadece hayıflanıp kızmakla kalıyoruz...
Bence bütün Türk evlatları kendimde en başta olmak üzere silkelenmeli ve kendimize gelmeliyiz.
O Şehitlerimizin kanının hesabını bizlerden baska kimse soramaz sormayacaktırda....
Bu hesabı er yada geç sormalıyız, teröristten de,
teröristi besleyen, büyüten, üzerimize salanlardan da! ..
Hergün haberlerde bir Askerimizin daha şehit olduğunu görmek duymak istemiyorum...
Biliyorsunuz tek bir Şehit artık haber değeri taşımıyor,
çünkü bu haberlerin manşete taşınmamasını isteyen gazeteciler var bu Ülkede.
manşetlik haber olması için verdiğimiz şehitlerin sayısı on üç ondört olmalı...
Bu ülkenin siyasetçileri nasıl bu kadar basiretsiz olabilir,
insanlar nasıl bu kadar duyarsız olabiliyor anlamak mümkün değil.
Ben artık karşımda kararlı başı dimdik siyasetçiler ve onurlu yöneticiler görmek istiyorum.
Bunca şehit varken başımız yerden kalkmamalı,bunun hesabını ne bu dünyada ne ötekinde veremeyiz...
21 Ekim 2007 Saat 18 20
Lamia Canay
Bu şiirin hikayesi:
Birileri ahkam keserken bu devlet bu millet için, hayata doyamamış,hayallerini son satırlarında bırakan delikanlılarımızı birer birer feda ediyoruz bu vatan için.
Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez” kaçıncı ölmeyecek şehidimizin toprağa verilişi bu,daha kaç şehidimiz vatan bölünmesin diye ölecek.Gelecekle ilgili planları olan,ardında “Vatan Sağolsun”diyebilecek kadar büyük aileler bırakan aslanlarımız devrildi…
.Anaların-Babaların üzerine titrediği kınalı kuzuların binlercesi feda edildi bu memleket için “Vatan Sağolsun”
Sağolacaksa bu Vatan ben hazırım bu canı vermeye,benim,senin onun kınalı kuzusu davulla zurnayla gönderildiği yerden zalim bir tabut içinde dönmeyecekse varsın benim,canım feda olsun bu Vatana.