teorem
Sabit durusumla ters orantili olan duygularim,bir nevi ezilmis karincanin buruk halini animsatir bana.vasat yasantimdan yadigar kalacak size hicligim.nedense hep bunu istediler benden.kendimle yillardan beri sure gelen bu savas kivamindaki durum,bu yuzdendi iste.
Normali altinda cikan yasama sevincim,beni size yenik dusuren sebebim.hasa,yanlis anlasilmasin,suclu sizsiniz demedim.dogru ya bir savasin varsa dusmaninda olmali.ardina kalan tek sey hasarsa,o bedenine ve ruhuna yoldastir artik yamali.bu vaziyet seni uzmemeli.
Bilimsel olarak hucrelerime deva gelen,aci iz ve sizmissiniz.insanoglunun tek zerresinde rastlandigi icin sokaklarda adimlarimin usengec olmasi bu nedenledir.belki cogu zat bilmiyor bunu lakin,kaldirimlar,yollar beni hesaba cekmeye kafi derece de yeterli.keske sizzler gibi tek hesabim olsaydi ve Allah `a…merhamete degmeyecek kadar dar fikirlerim belki,yanilmis olsam da bir ara dogruyu bu yanlisliklar da sezerim.belki de hic gormem onu,bilinmeze heves ederken,evvel zaman icinde ezerim…Allah kerim.
Agirligimin onemsenmedigi,fikirlerimin hayatin her evresinde ihmal edildigi bu restsiz eylemde hep tiz sesle eslik ettiniz bana…cani gonulden sevenimin olmadigi bu duzensiz fiil olan kuramdan el sallamak isterdim ama…yuzunuz donuktu her daim bana…