- 869 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İHTİLAL-İ AŞK
İçimde bir eziklik duygusu var.Şehrim yağmalanmış ve en alçak infazlar gerçekleşiyor.Uzun bir yolculuğa çıkarsın böyle zamanlarda.Duvarlar üzerine gelmeye başlar.Gittiğin her yerde aynı manzarayla karşılaşırsın.Her infaz edilen sanki senmişsin gibidir.Acını hafifletecek bir şeyler ararsın.Acizliğin , seni her saniye gittikçe artan bir şiddetle kamçılamaktadır.Hasta bir insanın ruhunu taşırsın.Gittiğin,hatta adım attığın her yer büyük bir kaostan çıkan ateş gibi yakar seni.Yanmamak için çırpınmaya başlarsın.Ama bu boşunadır bilirsin.Fakat başından beri farkettiğin bir şey vardır.Kalbindeki o ince sızı hala devam etmektedir ve seni bir başka ateşin ortasına atmaya çalışmaktadır.Yanmamak için ordan oraya kaçarsın.Malesef bu da boşunadır.O keskin ateş , hücrelerinden itibaren seni yakmaya başlamıştır.Gecenin bitmesi için dua etmeye başlarsın.Belkide hayatında ilk defa bukadar çok dua etmişsindir.Ama bundan kurtulmak nafile...Çünkü o kuvvetli ateş bir kere girmiştir vücuduna.Başka bir dönemeçe gelirsin.İlk başta sokak bomboş ve sessizmiş gibi gelir.Kurtulduğunu sanıp hızlıca ve büyük bir umutla koşmaya başlarsın.Biraz koştuktan sonra karşına yine aynı manzara gelir.Bir başka ihtilalin ortasında bulursun kendini.Pes etmek istemezsin.Gözlerinden ince ince damlalar halinde yaşlar dökülmeye başlar.Bu dökülen damlalar içinde bulunduğun ateşi iyice büyütür.Ağlamamaya çalışırsın ama yapamazsın , yinede ağlarsın.Aslında bir yandanda , ağlamak seni tatmin ediyordur.Tutkun iyice artıyordur.Bir zamandan sonra o ateş senin ayrılmaz bir parçan haline gelir.Tekrar dua etmeye başlarsın.İşte güneş yavaştan kirli yüznü göstermektedir.İçine büyük bir rahatlama çöker.Derin bir nefes alırsın...Ama bu , gün batımına kadar sürecektir.Yüzün az da olsa gülmeye başalr.Ama bilirsin ki gün batımından sonra kendini başka bir kaosun ortasında bulacaksın.Zaman,içindeki ateşin sadakatini gitikçe arttırmaktadır.Şimdi, göz yaşların zaman karşı savaşmaya başlamıştır.Sen artık hastalıklı bir adamsındır.Ölüm fermanını okunmasını beklersin.Cellat kılıcını çekti seni bekliyor...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.