- 654 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT..!
…Hayat kimine göre içinde kaylbolduğu bir girdap kimide saray kendileride o sarayda ya sultan yada padişah Hayat denen kavgada benim hayat felsefem ise akıp giden bir suya benziyor.Toplaya bildiğim mutluluklar ve hayatın akışında bıraktığım sıkıntılada oluyor…
…Hayat hızla akıp giden bir suya benzer evet duraksamalar olabilir ama o duraksamaların sonucu bentlerden tasan yada bentlerı yıkan sular olur.hep hareket halindedir götürbildiği kadar yuk alır kimi yükleri bıraktıkca rahatlar ve kimi yükleri topladıkca yavaslar bu yuklerin içerisinde iyiside vardır kötüsüde topladığı yüklerin bazıları altın kadar değerli bazısı ise içinden çıkamayacağın kadar büyük bir sıkıntı ve kederdir.Şimdi düşünün hayatımızın akıp giden sudan farkıne hiç farkı yok aslında su olmasada hayat suya benziyor zaman gibi akıp giderken sıkıntılarıda topluyorsun mutluluklarıda başarıyıda topluyorsun başarısızlığıda senin bu hayattaki rolün ise o akıp giden suların içine alıp sürüklediği mutlulukları yada sıkıntıları toplayan bir çöpcü.Hayat bir sudur aslında duraksamalar olsada akar ve akıp gittikçe toprakta kaybolur. Son damlasına kadar yaşayabildiğin en güzel şeyleri yaşar belkide göremediğin bir çok şeyi görürsün bazen topladağın sıkıntılar bazense sürüklendikçe toplayacağını sandığın mutluluklar olur ama herşeyden önemlisi sadace akıp giden su olmak değil yıkmadan bir yol alıp o yolda yürümek ve yürürken damla damla azalmak değilde her adımında damlaları toplayabilmek . ama malesefki biz böyle yapmıyoruz ve damla damla çoğalmak durken damlaları yavaş yavaş bırakıyoruz toprağa ve yine düşünün akıp giderken tertemiz su biranda çamura kesiyor şimdi hayatan bir alıntı yapın işinde gücünde temiz bir insana atılan bir iftara gibi yada bir gencin kendini doğru olmayan saçma sapan bir yolda bulması gibi anlatacak örnek çok aslında ama bırakın hayata kendinizi örneklerde çoğalır anlamlarda ama o akıp giden su yeterki bulanmasın…
…Şimdi sizlere tavsiyem su gibi bir hayat sürün toplaya bildiğiniz mutlulukları alın hiç bıakmayın sıkıntıları ise hiç zaman geçirmeden bırakın toprağa emilmeyin topraktaki sularda toplayın hayatı su gi yaşayın….
( kısaltılmıştır )
Ali AKGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.