Aşkta kaybedeninde... kumarda kazananında…..
Aşk ile arası açık olan kumarda kazanabilir mi nasıl bir çelişkidir bu ( aslında acayip ! batak oynarım ve pokerde çok pis blöf yaparım )
kişi en büyük kumarı kaybetmişken !!! ( aslında o terketmedi ben terkettim diyenleri yemiyorum haberleri olsun ))
O klişe cümleyi kuranlara, inananlara sormak lazım (aslında sormayacağım bulsam direk dalacağım )
“aşkta kaybettiğini söyleyebilmenin, anlayabilmenin sınırı ne… ölçütü ne ? “ ki gideyim kazanayım acıyı bastıracak / yarayı kapatacak parayı…( ya hu parayı bulsam yarama neden basayım gider harcarım )
Aşkta kaybetmiş olana parayı hatırlatmak, duygusal yaraya maddi sargı iyi gelir oltası mı acep (olsun ben talibim )…duygunun –duygusal acının- alternatifi midir maddiyat ki çekiciliğini kullanıyoruz …(para her halukarda çekicidir diyenler bu soruyu cevaplamasın rica ederim)
neden kazandığımızı kendimizi bitirmekte kullanıyoruz o zaman (bana neyseee)… şişenin dibi delik olsa amenna…( şişeyi görene değil de dibine düşene sormalı bu soruyu )
Aşkta kaybeden ne yapsın kumarda kazanmayı …ihtiyaç hiyerarşisine göre…
Belki de söylenmek istenen şudur “ aşkta kaybeden kişi kendini en iyi kumarla kandırabilir…” e kumar haram ama ve büyük günah…( bu din de insanı hiç anlamıyor canım mı diyelim şimdi !)
Bir de anlaşılan bazıları için ten’e dokunma ihtiyacı paraya dokunularak giderilebiliyor…
-hemen de cinsel dokunma anlamayın ya hu !-
da o dokunulan paraya kim bilir kimler dokundu orası ıskalanıyor ( okey taşına dokunmuyorlar sanki )
malum çok kişinin dokunduğuna dokunmak istemiyor yürek…
ama bir gerçek var “parası olan –ama kumarda kazanılmamışından- aşkın keyiflisini yaşıyor vesselam…”
Haa unutmadan bir gerçek daha var “ne aşkta ne de kumarda kazanabilen hani armudun hep sapına denk gelen tipler de var hayatta ki ne zina –göz zinası kastedilmiştir…eskidendi güzele bakmak sevaptır olayı - ne kumar en çok sevap kazanan kısım bunlar…”
(yediysen cümleyi sorun yok )
Bir de ben gibiler var “aşkta kaybedenindeeee…kumarda kazananındaaaa…” diyen
( Oh beee...esas söylemek istediğimi en sonda dedim ya helal olsun...)
………..
gidip 100mg Faverin çiğneyeyim ben...…
….
YORUMLAR
"Siz 'kumarda kazanan aşkta kaybeder' yalanına inanın !
Unutmayın ki; kumarda kazananlar aşkı satın alıyorlar ." demiş Balzac_ :)
yazınızı okuyunca aklıma ilk gelen bu oldu...
sanırım sadece teselli olsun diye söylenmiş bir laf bu aşk"da kaybedenler için...
hoş bu teselli de kişiye göre değişir di mi.?
ben ille de "aşk" diyenlerdenim ama
"hem aşk da hem de kumarda" kazanıyorum desem
ve siz sadece gülümseseniz bana, kızmasanız...:)
not : benim oynadığım kumarlar da ortada hiç para olmuyor,
sanırım bu yüzden kazanıyorum hep... keyfine oluyor...
zevkle okudum yazınızı...:)
dostluğumla...
Râzı.
:-))