- 4305 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Bu vatan bizim
Bu gün güne şehit haberleriyle başladık, gün geçmiyorki terör olayları olmasın , catışma vuruşma kan olmasın kim kimi neden niçin öldürüyor acaba bizmi dünyanın çok gerisinde cahil kaldık ,derdiniz ne soruyorum herkese, neyi paylaşamıyoruz özgürlük mü batıyor illaki amerikanın köpegi mi olmak lazım yaşamak için yazık ,yazık iki ulusunda ölen günahsız kuzularına yazık degilmi?.Hayatlarını söndürmenin yuvalarını dagıtmanın evlatlarını öksüz yetim bırakmanın kime ne faydası var ?
Herkes bir annenin bir babanın evladıdır ,.
dini görüşü farklı olsada herkesin allahı birdir ,
herkes özgür ve barış içinde dogru dürüst yaşamayı hak eder
insan olan insanlar bunu anlar yada anlamaya calışırlar
sınıf ,ırk, din , dil ayırt etmemelidirler .
Yüzyıllardır bir çok kıtaya hükmetmiş bir milletin gururlu evlatlarıyız ve
bu kadar kötümü muamele mi gördüler ki içimizdeki insanlar bizi kötü bilip günahsız evlatlarını ve evlatlarımıza kıyıyorlar hiç bir zaman olmasına müsade edilmeyecek emellerin peşinde koşuyolar ,rahatlık batıyor sanırım bu insanlara durum bunu gösteriyor . Bu bölgelerbu kadar geri kalmışsa bu sadece bizim suçumuz olamaz biz yapıyoruz onlar yıkıyor bu millet dogu gelişmesin kürtler geri kalsın diye mi ugraşıyor bir düşünün yazık akan paralara emeklerimize zamanımıza yazık ...
Tüm dünya gayet iyi bilmelidir tek bir türk kalacak olsada vatanımız bölünemez bayrağımızı kanımızın son damlasına kadar şerefle koruyacagız, kimsenin boyundurugu altına girmeyecegiz . Türk evladı olarak türk annesi olarak bildigim ögrendigim bu gerceği duygularımı paylaşmak istedim , şehit annelerine eşlerine sonsuz hürmet sevgi ve saygılarımı sunuyorum .Tanrı tüm mehmetçikleri korusun zeval vermesin tüm dualar onlar için ..
Şimdi şehitlerimizin intikamının alınma zamanı gazamız mübarek olsun allah yüzümüzü kara cıkarmasın şerefimizle bayragımız dalgalansın ve herkes hak ettigi dersi alsın .
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
SAYGILARIMLA .........
A.MUTLU