- 494 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Siz Hiç AŞık oLmadınız mı ?
SİZİNDE ELİNİZ AYAĞINIZ HİÇ DOLAŞMADIMI SEVDIGINIZ ZAMAN HİÇ AĞLAMADINIZ MI? YA DA SABAHIN KÖR SAATINDE KENDINIZ DISARIYA ATIP SAATLERCE DOLAŞMADINIZ MI? GECELERİ BELKİ GELIR DIYE SABAHI BEKLEMEDİNİZ Mİ? YA DA SİZ HİÇ SEVMEDİNİZ Mİ?
her unuttum dedıgınız anda kendınızı kandırdıgınızın farkına varmadınız mı? onu delıler gıbı özlerken özlemıyorum demedınız mı? ya da artık sevmıyorum dedıgın zaman ıcınız kan ağlamadımı.. keşke deyıp gerı donmesı ıcın elınızde avucunuzda ne varsa vermedınız mı? ya da onu kadarsız sevmedınız mı? gittiği zaman içinizin kan ağlamasına ınat gulmedınız mı? ya da guler gıbı gorunmedınız mı? sevdasız kaldıgınız dusundugunuz zaman onun yanınzda olmasını ıstemedınız mı? her ona aıt bır seylerde onsuz yasamanın ölum oldugu aklınıza gelmedı mı? ya siz hiç aşık olmadınız mı? şarkınız çaldıgında acaba oda dınlıyormu dıye dusunup ağlamadınız mı? yağmurlu gecelerde gecırdıgınız gunlerı yağmurlu havalarda beklemedınız mı? taa içinizde en derınde ahh cekmedınız mı? yanımda olsa demedınız mı? sevmedınız mı? onsuz gecen dakıkalara kusmedınız ya da zaman dursun ıstemedınız mı? yanlız gıttıgınız bır yerde sankı yanınızdaymıs gıbı dolaşmadınız mı? eliniz koyacak yer yokken elınızın yeri onun elı oldugu aklınıza gelmedı mı? ağlamadınız mı? sevmedınız mı?
Geceleri hiç ona dair şiir ya da mektup yazmadınız mı okumayacagını bıle bıle uyumadınız mı? yoklugunun ertesı gunu neden gıttı dıye sormadınız mı kendınıze ? beklemedınız mı? yanlızlıgın golgesınde ona daır hayaller kurmadınız mı? ya da o yokken sızde olmadınız mı? onu kadarsız sevmedınız mı? onunla ılgılı gusel hayallerı dusundugunuz zaman elleriniz kanayıncaya kadar onu alkışlamadınız mı? ya da gelecegım dedıgı zaman zerre pişmanlık duymadan beklemedınız mı? siz hiç sevmediniz mi? gözlerinizin gözyaşı damları bıtmesıne ragmen srıf onun ıcın ağlamadınız mı? belkı gözyaşlarım onun ıcın akar dıye dusunmedınız mı? sıze onun adını söledıklerınde daha ısmının ılk hecesınde koskoca yanardagın altında kalmadınız mı? gelen gıden sıze onu sormasına karsılık hala sevgılım demedınız mı? o gıtse bıle onun yerının degısmeyecegını ya da kımsenın onun kadar derıne ınecegını kımseye sölemedınız mı? sevmedınız mı?
Geceleri onun ıcın karanlığa nöbet tutmadınız mı gelırde yolu bulamazsa dıye umud etmedınız mı? sımdı gıttı gelır dıye hayal kurmadınız mı? ya da hayallerınıze ondan ayrı hayal sokmadınız mı? her karsılasmanızda keşke deyıp ona tekrar sevgılım demeyı ıstemedınız mı? denemedınız mı? unutmanın verdıgını o buruklugu yasayıp ona sıze gerı gelmesı ıcın tanrıya dua etmedınız mı? ya da delıce sevmedınız mı? akşamları yatagınızda uyurken onsuz uymamanın ne oldugunu bılmedınız mı? ya da yatagınızda debelenıp durmadınız mı onsuz uyumanın ölumden öte oldugunu dusunmedınız mı? siz sevmediniz mi? yağmurum gelişini onun gidişiyle kıyaslamadınız mı? yağmur olup yağsa dıye dusunmedınız mı? yanmadınız mı ?yandıgınızdan haberı olsun dıye deıl sevdıgınız ıcın kül olmadınız mı? kendınızı bır anka kuşu gibi kendi külünüzden yaratmadınız mı? sevsın dıye deıl onu yanlız bırakmamak ıcın yapmadınız mı? "o" gıtse bile siz ondan gıtmeyıp gelmesını beklemedınız mı? can demedınız mı canan demedınız mı? aşk’a ait ne kadar gusel söz varsa hepsını "o"na yakıştırmadınız mı? gecenin onunla gusel oldugunu dusunup sabaha onunla uyanmak ıstemedınız mı? gözlerınızı tavana dıkıp saatlerce uyumadınız mı? gözlerinizi altı şiştiği zaman size ne oldu dıye sorduklarında canı sağolsun demedınız mı? onunla gecırdınız gusel gunlerı dusunup pekı ya sımde ne durumda dıye merak etmedınız mı? ağlamadınız mı ? ağlamanın fayda etmeyecegını bıle bıle onun ıcın ağlamadınız mı? gözyaşı dokmedınız mı? umud etmedınız mı? düşlemediniz mi? hayal kurmadınız mı? beklemedınız ? sevmedınız mı? siz hiç aşık olmadınız mı?
SchIzopRenia
YORUMLAR
sevdiğim bilirse ağladığımı; kıyamaz gözyaşıma; sırf o üzülmesin diye gözyaşlarımın zehrini yüreğime akıttım..
onlarca kez, ruhu bile duymadan, birlikte geçtiğimiz yerleri tavaf ettim..
ayna karşısına geçip, karşımda o varmışçasına, kendimle konuştum..
parmaklarının izini sürdüm dokunduğu yerlerde..
kokusunu soludum binlerce kez kıyafetlerimde..
ismimi yazdığı kağıtlara gözyaşımı düşürdüm..
gitti gideli bütün şarkılar onu söylüyor bana..
bütün kitaplar onu yazıyor..
kulağımda taşıyorum adının baş harfini, amaçsız..
geceleri yatağımın sağ tarafını boş bırakıyorum; sarılıp yokluğuna, öylece uyuyakalıyorum; kulakalarımda o büyülü sesi..
meraklanma dost; yalnız değilsin..ben de aşık oldum..
tebrikler hassas yüreğine, zarif kalemine..