- 1769 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bay Doktor!
Önceliğim gelişim ve geliştirme amaçlı yazılarla ilerlemekti. İletişim ve diyaloglarım günden güne güçlendi ve şuan bulunduğum yerdeyim, mutluyum. Biraz tereddüt vardı içimde, gençtim ve içimde derin bir heyecan ile bir umut vardı başarabileceğime dair. Öncelikle bir görüşme ile başlayan güzel bir diyalogun ardından Bay Doktor’un ince nezaketi ve samimiyeti karşısında kendime daha büyük güven duymaya başladım. Doğrusu biraz sert bir mizaç bekliyordum karşımda, ama yanılmışım. Beklemiyordum da.
Yazılarımın ve isteklerimin bu denli önem taşıması da hoşuma gitmedi değil. Küstahlık ya da bir övünme değildir bu, Bay Doktor’a olan güvenimden söz ediyorum. www.bilgiagi.net gurur veren bir site haline geldi bende ve Bay Doktor! Gazetemizin maskodu gibi hissediyorum kendimi Gençliğime bağışlayın. Özellikle Bay Doktor’un da desteğiyle şimdi tam anlamıyla doğruya yöneliyorum ve güzel düşüncelere. Ve Bay Doktor, gözümdeki tabiriyle; yakışıklı, sempatik, içten, hoşgörülü, usule bağlı ve eğitim kalitesi yüksek bir kişilik. Deli dolu bir kalp ve coşkulu bir yaşamla huzur veriyorsunuz Bay Doktor.
İstediğini elde edebilen, güçlü ve aynı zamanda insanlığa sıcakkanlı yaklaşan bir insan Bay Doktor. Yakınınızda olup Kendini her daim hissettiren bir insan. Bir çerçeveden tüm yurda seslenen ve seslendiren kendini bilen bir insandan bahsediyorum, Bay Doktor!
Şikayeti güçsüz bulup, başarmayı hedef gösteren güzel insan. Ve hedefleri uğruna çalışmayı görev bilen saygıdeğer hocam. Kültürünü her daim yansıtabilen ve korumaya çalışan Bay Doktor, aynı zamanda gönül kahramanı. Olgun görünümünüzün ardında çocuksu bir tebessüm taşıyorsunuz Bay Doktor. Şimdi öğrenciniz olmaktan daha da mutluyum. Sıcakkanlılığı sadece sohbette görmek değilmiş, yüzündeki ifadede de görmek varmış Bay Doktor ve evet sizden bahsediyorum, sayın sıcakkanlı hocam.
Bazı şeylerde korkmanın yersiz olduğunu gösterdiğiniz için ayrıca şükranlarımı sunuyorum. Hikaye gibi bir dille capcanlı kılıyorsunuz hayallerimi Bay Doktor, bu kadar sempatik olmak zorunda mıydınız İsminize şimdi bir de “ÜSTAD” kelimesini eklemek istiyorum Bay Doktor. Üstadım! Bir geleneği bozabilir miyim efendim? “To be or not to be” sözü yerine şimdi, “Bay Doktor or Bay Doktor”. Bilmiyorum kafiyeler kısıtlı mı kalıyor ama siz muhteşem bir insansınız Bay Doktor. Gülümsemesini üzerimizden eksik etmeyip bize güven veren sevgili Bay Doktor. Gerçeği yansıtmamızda bize önderlik ediyorsunuz desem ayıp etmiş olmam herhalde
Sayfalar dolusu kağıda sığdırmaya yetmez sizi anlatmam. Öyle ki saygı duyduğum bir hocama bulunabilecek tüm sözcükler dilimin ucunda dolanıp duruyor şimdi. Hayatın anlamını bir kez de sizden ve daha anlamlı bir şekilde öğreniyorum Bay Doktor. “Coşkuyu bul gerisi yalan” dediğinizde gördüm tebessümü yüzünüzde sayın hocam. Güven veren bir tebessüm, şimdi size ne desem az kalır Bay Doktor. Huzur mu demeli buna yoksa gerçekten yakın bir insanlık mı bilemedim doğrusu.
Siz kimdiniz, nasıl biriydiniz Bay Doktor? Bu kadar iyi olmak zorunda mıydınız? Ben ki genç bir yazarım, coşkuyu her an yaşıyorum. Sizle aynı yaştayız sanırım, hmmm ne dersiniz hocam Çocukla çocuk, büyükle büyük olabilen kaç kişi vardır bilmem ama Bay Doktor siz harika bir insansınız. Savunmasız durduğum bu sayfada üzerimdeki iyilik meleğimsiniz Bay Doktor. Ellerimde bir avuç çiçekle size doğru saygımı sunuyorum Bay Doktor, sayın hocam, değerli insan, iyilik meleğim…
Ne kadar da sözcükleri sersem önünüze yetmiyor farkındayım. TÜM YÜREĞİMLE VE TÜM İÇTENLİĞİMLE SİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.