- 1488 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İşte Böyle Dediler...
Merhaba Kerim Bey,
Sizin adınızı bana, Ahmet Şahinoğlu Bey verdi. Yardım edebileceğinizi söyledi efendim, sizden bir ricada bulunacağım. Umarım, kabul edersiniz. Ben Ankara Gazi üniversitesi’nde okuyorum ve benim bir ödevim var, konusu şu;Türkiye’de ki tüm şehirlerde bulunan halk ozanları-halk şairleri-aşıklar vs.derneklerinin adları-adresleri-dernek başkanı ve telefon numaraları, bu konuda yardımcı olur musunuz lütfen ? Ben İzmir-İstanbul-Ankara-Erzurum-Çorum-Kocaeli-Antalya-Bursa-Kahramanmaraş şehirlerinde buldum halk ozanları dernekleri, bu iller dışında siz de bulabilirseniz birkaç tane çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum, iyi akşamlar dilerim. Saygılarımla, Kerim Özbekler (12 Aralık 2010.Ankara)
Nesrin Uğurlu
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Teşekkürler Kerim Özbekler,
Kaybedilmesi bizim için çok büyük kayıp olacak, mutena şahsiyetin.
Şairlere değer veren muhteşem desteğin için yine binlerce teşekkür, ayrıca zatıma verdiğin değere de.(20 Haziran 2010.Antalya)
Necati Ocakcı (Emekli Öğretmen-Şair) Antalya
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Sayın Kerim Özbekler,
Uzun yıllardan beri Türk Kültürüne ve Edebiyatına yaptığınız katkılarınız tartışılmaz, İnternet dünyasından kitlelere ulaşımınız da bir harikasınız. Gerek dünyada gerekse Ülkemizdeki bir çok gelişmeleri, etkinlikleri sizin maillerinden alıyoruz.
Gerek İnternet dünyasından gerek, beraber bulunduğumuz şiir ve kültür etkinliklerinden dolayı sizi yakından tanıyor, takip ediyor ve takdir ediyorum. Ayrıca, sizin gibi degerli bir kültür hizmetkarını yakından tanıdığım için de gurur duyuyorum.
Kerim Özbekler ismi bu güne kadar edebiyat ve Kültürü Siyasetten uzak tutarak, kişilerin isimlerinden çok ürettikleri değerleri, eserleri ön plana çıkartarak, tanıtarak bu günkü konumuna geldi
Ancak üzülerek görüyorum ki bu gün için o çizgiden uzaklaşmış, zaman zaman siyasetin içinde ve belirli bir grubun sözcüsü durumundasınız.
Gönderdiğiniz maillerin genel olarak içeriğine bakıldığında, bu kolayca anlaşılmaktadır.
Yine üzülerek görüyorum ki, şair ve yazarların eserlerinden ve yapıtlarından çok isimlerini lanse etmeye onların reklamını yapmağa çalışmaktasınız.
Örnek isterseniz, tanıdığınız binlerce şairin arasında ve binlerce şairin milyonlarca eseri arasında her nedense hemen hemen her mailinizde tek bir isime yer veriyorsunuz.
Bu sanatçı dostumuz, gerçekten gerek eserleriyle gerekse efendiliği ve kibarlığı ile takdire şayan biridir.
Ülkemizin yetiştirdiği sanatçı değerler arasında, ön plana gelmektedir.
Bende, kendisini ve eserlerini çok sever ve takdir ederim.
Buna, bir sözüm yok.
Anlatmak isteğim, yıllardır yakından tanıdığım Sayın Kerim Özbekler’in bu güne kadar doğru bildiği çizgiden ayrılmış olmasını ifade etmektir.
Cemal Şimşek (Tv Proğramı Yapımcısı-Şair) Söke-Aydın
**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
SAYIN CEMAL ŞİMŞEK,
KERİM ÖZBEKLER HAKKINDA Kİ MÜSPET DÜŞÜNCELERİNİZE AYNEN KATILIYORUM AMA MENFİ DÜŞÜNCELERİNİZE İTİRAZIM VAR, TABİ Kİ KERİM’İN AVUKATI VE SÖZCÜCÜ DEĞİLİM. NE VAR Kİ 35 YILLIK BİR ARKADAŞIMIN, YANLIŞ ANLAŞILMASINA VE TANITILMASINA DA GÖNLÜM RAZI OLMAZ. "Ancak üzülerek görüyorum ki bu gün için o çizgiden uzaklaşmış, zaman zaman siyasetin içinde ve belirli bir grubun sözcüsü durumundasınız."
DİYORSUNUZ AMA YANILIYORSUNUZ, KERİM HİÇ BİR ZAMAN. HİÇ BİR GRUBUN VEYA PARTİNİN SÖZCÜSÜ OLMAMIŞTIR, BUNDAN SONRA DA OLMAZ. BU YÜZDEN SİYASİ OLARAK HEP BAĞIMSIZ ADAY OLMUŞ, HEP DOĞRULARI SÖYLEDİĞİNDEN "Doğru söyleyeni, dokuz köyden kovarlar" MİSALİ KAZANAMAMIŞ AMA ONUNCU KÖYÜ KURMAK İÇİN YİNE DOĞRULARI SÖYLEMEYE DEVAM ETMİŞTİR. "Gönderdiğiniz maillerin genel olarak içeriğine bakıldığında, bu kolayca anlaşılmaktadır." DİYORSUNUZ, MAALESEF BU DA DOĞRU DEĞİL. ZİRA GÖNDERDİĞİ E.POSTALARIN BİR ÇOĞU KENDİ FİKRİ DEĞİL, GÖNDERENİN FİKRİDİR. BUNLARI, SİTESİNDE YAYINLAMASI ONUN FİKRİ OLDUĞU ANLAMINA GELMEZ. YAZARINI BAĞLAR, TARAFSIZLIĞIN İCABI YAYINLIYOR. TABİ Kİ, HİÇ KİMSE TARAFSIZ OLAMAZ. YA DEVLETTEN YANADIR, YA DEVLETE KARŞIDIR. İKİSİNİN ORTASI OLAMAZ, ANCAK TARAFSIZ DAVRANAN KİŞİ OLABİLİR. KERİM’İN YAPTIĞI DA, BUDUR. "Bozuk saatler bile, günde iki kez doğruyu gösterir" MİSALİ BAZI KÖŞE YAZARLARININ YAZILARINI YAYINLAMASI O KİŞİNİN FİKİRLERİNE-DÜŞÜNCELERİNE ORTAK ANLAMINA GELMEZ, SADECE O YAZIYA MAHSUSTUR. NAZIM HİKMET’TE (BEN DAHİL), ÇOĞUNLUK TARAFINDAN "VATAN HAİNİ" OLARAK TANINIR AMA "KURTULUŞ SAVAŞI DESTANI" GİBİ DOĞRU YAZDIĞI ŞİİRLERİ DE İNKAR EDEBİLİR MİYİZ ? "SEN YANMASAN/BEN YANMASAM/BİZ YANMASAK/NASIL ÇIKAR KARANLIKLAR AYDINLIĞA" ŞİİRİ DE, BUNLARDAN BİRİDİR. BU DİZELER NAZIM HİKMET’i "VATAN HAİNİ" DAMGASI YEMEKTEN KURTABİLDİ Mİ ? NE VAR Kİ, "Çarşı, her şeye karşı" MİSALİ, KARŞI OLDUKLARIMIZIN DOĞRULARINA DA KARŞI MI ÇIKACAĞIZ ? "Yine üzülerek görüyorum ki, şair ve yazarların eserlerinden ve yapıtlarından çok isimlerini lanse etmeye onların reklamını yapmağa çalışmaktasınız." DİYORSUNUZ, YİNE YANILDIĞINIZIN FARKINDA MISINIZ ? ŞAİR VE YAZARLAR "ESERLERİNİ VE YAPITLARINI" GÖNDERMİYORSA KERİM NE YAPSIN, DERGİ ÇIKARAN NE YAPSIN. GÜNDÜZ AYDIN KARDEŞİMİZ DE, ÇIKARDIĞI "SEVGİ YOLU" DERGİSİNİ DOLDURMAK İÇİN ŞAİR VE YAZARLARA YAZDIKLARINI GÖNDERMELERİ İÇİN KAÇ KEZ ÇAĞRI YAPTIĞINI BİLİYOR MUSUNUZ ? AYNI ÇAĞRIYI, KERİM DE ZAMAN ZAMAN YAPIYOR. SİZ BENİM İSMİME NE KERİM’İN SİTESİNDE, NE DERGİLERDE HİÇ RASTLADINIZ MI ? ZİRA YAZMAYA VAKTİM YOK, GÖNDEREMİYORUM. ZAMAN ZAMAN SİYASİ GÜNDEME GÖRE YAZIYORUM, SAĞOLSUNLAR YAZARLAR KÖŞELERİNDE YAYINLIYOR.
"Örnek isterseniz. Tanıdığınız binlerce şairin arasında ve binlerce şairin milyonlarca eseri arasında her nedense hemen hemen her mailinizde tek bir isime yer veriyorsunuz. Bu sanatçı dostumuz gerçekten gerek eserleriyle gerekse efendiliği ve kibarlığı ile takdire şayan biridir.
Ülkemizin yetiştirdiği sanatçı değerler arasında ön plana gelmektedir.
Bende kendisini ve eserlerini çok sever ve takdir ederim." BU SÖZLERİNE DE BİR DUVAR YAZISI İLE CEVAP VERMEK MÜMKÜN. "KISKANMA NE OLUR, ÇALIŞ (Gönder. Y:U) SENİN DE OLUR." (Yayınlanır.YU.)
"Buna bir sözüm yok.
Anlatmak isteğim Yıllardır yakından tanıdığım Sayın Kerim Özbekler’in bu güne kadar doğru bildiği çizgiden ayrılmış olmasını ifade etmektir."
MÜSTERİH OLUNUZ SAYIN ŞİMŞEK, KERİM YİNE "Yıllardır tanıdığınız, doğru bildiği çizgiden ayrılmayan" KERİM ÖZBEKLER’dir.
SELAM, SEVGİ VE SAYGILARIMLA BAŞARILAR DİLERİM.(14 HAZİRAN 2010.BORNOVA-İZMİR)
YAŞAR USLUER (DEVLET KARAYOLLARI 2.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MEMURU-YAZAR-ŞAİR)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.