HAYAT VE YOL HİKAYESİ
Bu sabah bir yolculuğa çıkmak istiyorum
öyle umarsız öyle yanlız ve kimsesiz. çıkacağım yolculukta neler bekler beni bilmiyorum. aslında yolculukların hepside öyle değilmidir. çıktığınız yolda neler bekler sizi bilemezsiniz. siz planlar yaparsınız ama her şey sizin dışınızda gelişir. işte bu yüzden yanlız olmak istiyorum. yanıma güzel bir türkü almak istiyorum yol boyunca bana eşlik etsin die.
bu sabah yağmur da yağıyor içimdeki gözyaşlarını akıtırcasına. her damlası ayrı bir acı veriyor. yola çıktığımda hafif esen rüzgar yüzümü yalayıp geçiyor. gökyüzü elinden oyuncağı alınmış çocuk gibi hıncını alamamış ha bire ağlıyor. kaldırım taşları ayaklarımın altında kayıp gidiyor. Yol uzadıkça uzasın istiyorum. Bazen dar sokaklar çıkıyor önüme kapı önlerine kıvrılıp yatan kedicikler açılacak kapılardan bir parça ekmek bekler gibi kapıların açılmasını bekliyorlar. Bazen küçük bir çocuğun oyuncağı oluyor kedicik çocuk kovalıyor kedicik korkup kaçıyor çocuk seviniyor zafer kazanmanın sevinciyle..
az ileride yaşlı teyze camdan bakıyor. Öyle derin derin. Geçip giden yılların hüznü var yüzünde. Yüzündeki her çizgi çekilmiş bir acıyı simgeliyor adeta. Yalnız kalmıştı bu hayatta. Aslında herkes kalabalıklar içinde yaşarken yalnız değil midir? Herkesin içinde taşıdığı bir yalnızlığı vardır. Gün gelip etrafındaki insanlar birer birer çekilince yalnızlık işte o an aslında hep ben vardım seninle diyor. fısıldıyor kulağına sen o sesi aslında hep duyuyor ama duymamazlıktan geliyordun şimdi sadece onunla başbaşasın.
Yola devam ediyorum içimdeki sen yalnızsın diyen o sesle birlikte. Her geçtiğim sokakta ne hayat hikayeleri saklı neler saklıyor her bir evin duvarı öle geçip gidiyorum
Kumrular elektirik tellerinde aşk tazeliyor gülümsetiyorlar. ayaklarım beni bir deniz kenarına götürüyor orda ki banka oturuyorum. arkamdaki bıraktıklarım geliyor aklıma denize bakıyorum deli dalgalarıyla boğuşuyor. Biz insanlarda deniz gibi değil miyiz hep boğuşmaz mıyız dalgalarımızla bazen her soruna kucak açarız ne olursa başa çıkmaya çalışırız. Bazen sorunlar boğmaya başlar ufak dalgalarımız vurur sahile. Sorunlar büyüdümü dalgalarda büyümeye başlar. En tıkandığımız anda dalgalarımız delirmeye başlar artık tutamazsınız delicesine sahile vurur ama ne yazık ki denizin dalgası gibi sahile vurup tekrar bize geri dönerler.
Yolculuk mu? Bitmedi..
Gulasorzine…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.