- 1209 Okunma
- 11 Yorum
- 0 Beğeni
YİTİRDİĞİM SEVGİLİ
Ap ak karlar yağmıştı. Yakacak odunu kömürü olmayanların içini karartan ap ak karlar...
Sıcacık odamda pencereden dışarıyı seyrediyorum. Karda yağsa, yağmurda, doluda yağsa Antalya’ya giden otobüsler, özel araçlar yaz , kış hiç eksik olmuyor. Beş yıldızlı otellere gidiyorlar.
Onlara bakıp düşünürken düştü yüreğime.Çok sevdim onu. Okşadım. Yattığımda da hiç aklımdan çıkmadı. Yavaş yavaş güzelleşiyordu. Boyu uzundu kısalttım. Benzi sarıydı . Kan verdim. Yanakları kızardı.
Yüzü asıktı. Güldürdüm onu...
Kıyafetine çeki düzen verdim. yakışanı giydirdim ona.
Benim kıymetlimdi . Tuttum elinden diğer kardeşlerinin yanına evime götürdüm.
O mahallede benim evim gibi bir çok ev vardı. O evlerde de sahiplerinin canları, ciğerleri, göz nurları evlatları vardı. Onlara misafirliğe gidilirdi. Onlarda bize gelirdi.
Tatlı bir muhabbet, dostluk alır başını giderdi.
Ama bu gün öyle olmadı. Kardeşlerinin yanına çıkamadan yittiler merdivenden...
Düşürdüler,öldürdüler onu...
Güzel bulan da çirkin bulan da olacaktı.
Ama o benim güzelimdi.
Sevdiğimdi.
Kıymetlimdi.
Hayallerimi ,emeğimi, beynimi, kalemimi kattığım dı.
O yok şimdi.İstemyerek te olsa öldürdüler onu.Yok ettiler. Ne kadar özlesem, üzülsem de bir daha göremeyeceğim, bulamayacağım onu. Uçtu gitti elimden. Zevkine eremeden...
O BENİM EVLADIMDI...O BENİM YAZIMDI...
YORUMLAR
Komutanım yapacak bir şey yok. Yenilerini yazacaksınız artık. Canınız sağ olsun.
Ellerinden öpüyorum. İyi akşamlar.
Bedri Tokul
Bir aksilik oldu... Ama seni gördükten sonra kuş gibi hafifledim ...
Öpüyorum seni ... siteyi yalnız bırakma .. Resimlerini yap yap ama yazılarını da yaz...
Bir ben değil çok özliyen var eni...
)))))))))
başlangıçtan son ana kadar bit kediniz olduğunu ve onu kaybettiğinizi düşümdüm..
ama son çok hoştu..
doğru ya..
ister güzel olsun ister çirkin..
onlar bizim
zira onlar bizden ve bizim yüreğimizden koptular.
paylaşım hoştu.
selam ile arkadaşım.
Bedri Tokul
Okuduysanız hatırlarsınız.. O öyküde öyleydi...
Kedilerden çoktan geçtik kardeşim... Şimdi dört tane iki ayaklı kedi varki, torunlar yani... Kedi falan aratmıyarlar bize sağ olsunlar
Selam ve sevgilerimle...
İlginize teşekkürler...
Bedri kardeş ; hiç bir yazısının tek kopyası olmayan nadir kişilerden biri benim. Yoksa diğeri de sen miydin ? hayatımı yazdığım dizi dahil, hiç birini kopye etmedim bu güne kadar. Üstelik orada yazdıklarımın çoğunu ailem, çocuklarım bile bilmiyor. Ben hala yedeklemeyi düşünmüyorum , biliyor musun ? Demek ki bazı şeylerin değeri kaybedince daha çok anlaşılıyormuş. Kaybetmeyen nereden bilecek ki ?
Bedri Tokul
Bu bilgisayar olayını pek bilmem. Ama çocuklardan, torunlardan en kısa zamanda başka yerdede saklamayı öğreneceğim.
Gözlerinden öpüyorum. Kardeşim benim....
O gece o korkuyu bende yaşadım. Sayfama bir girdim hiç bir yazım yok. Ağlamaklı oldum. Sonra Lütfiye hanıma mesaj attım. Sağolsun o sakinleştirdi beni. Bizler için yazılarımız çok değerli. Aslında onları yedeklememiz lazım. Ben vakit bulur bulmaz yedekleyeceğim. Olsun be abi, sen yazdın, aynısı olmasa da malzeme senin kaleminde. Yeter ki can sağlığı olsun. Saygımla abim
Bedri Tokul
Selamlarımla has bacım....
Hep söylüyorum ya; çok halim - selim, aklı başında bir kadıncağız değilim, bu saatten sonra da olamam zaten. Sürekli bir şeyler takılır aklıma. Hemen b.sayarı açar, araştırmaya başlarım. Öyle çok sayfada dolaşıyorum ki, ekranın alt bilgi çubuğunda yer kalmıyor. Hal böyle olunca da sürekli virüs kurbanı oluyorum. B.sayarcı oğlanlar benden bıktılar. Disk'in yarıdan fazlasının yedeklenmesi gerekiyor, format atılmadan önce. Hele masa üstümü görseniz; saçınızı, başınızı yolarsınız. Yazılar için bilgiler, yazı taslakları, yazılabilecek sözler, yazılar, şiirler,vs. Sonunda bana bir harici hard disk aldırdılar. Saklanacak herşeyi oraya atıyorum.
İnanın siz kadar biz; yazınızı okuyamayanlar da üzüldük. Ama olanla, ölene çare yok. Siz, bacınızı dinleyin. Alın bir harici disk ohhh sen sağ, ben selamet.
Selamlar, saygılar.
Bedri Tokul
Ne yapalım... Sağlık olsun... Aynı konunun bir başka versiyonunu başka bir gün yazarım inşallah...
Selam ve saygılarımla...
Bedri Bey, yazınızın aslı en ince ayrıntısına kadar sizin hafıza belleğinizde.. Yeter ki kalemi şöyle bir ileri geri oynatın bence hepsi yavaş yavaş dökülecektir kağıda... Yeter ki sizin canınız sağ olsun.. Nice güzel yazılarınızı okuyacağız daha.. Bu yazınız da çok başarılıydı. Saygı ve selamlarımı sunuyorum.
Bedri Tokul
tacettin abiye kulak ver...
kabahat sende
worda almadan yazı mı yazılır...valla tacettin neler dedi neler..hepsini not aldım en kısa zamanda söyleyeceğim sana...
bak demedi deme bu taco kafayı takmış sana ha:)
yazıyı yazıp en az üç yerde kopya ediyor ve öyle muhafaza ediyorum..sende öyle yap abi düşme bu taconun diline:)))
Bedri Tokul
Öptüm gözlerienden kardeşşşş.....
Bedri ağabey çok üzüldüm yazınızın kaybolmasına. Keşke demek istemiyorum ama yazılarınızın ne olursa olsun yedeğini almalısınız.
Şimdi aynı yazıyı tekrar yazmaya kalksanız o ilk yazdığınız zevki ve heyecanı da almazsınız. Artık olan olmuş üzülmeyin bu kadar.
Hem bakın bu vesileyle kötü bir anı olsa da sizin için bir güzel yazınızı daha okuma fırsatımız oldu.
Daha nice güzel yazılarınızda buluşmak dileğiyle...
Bedri Tokul
Duyarlılılığın için minnettarım...
olmuştur be bedros...dokunmuş sana...al önlemini gardaş.....bir daha olmaz..sen güzeldende güzel yazarsın....yeterki iste....nasılda dokunmuş .....elinden oyuncağı....sele giden çocuk gibisin...bak yazı yazıyı doğuruyor....biz hep senden bekliyoruz....senin her yazdığında değişik bir çekim gücü var...saygılar sevgiler gardaş....
Bedri Tokul
Bundan sonra hep dinliyeceğim seni...
Öptüm gözlerinden...
Eğer gerçekse çok üzüldüm.İnşallah kurgudur.
Selam,saygı ve sevgilerimle can ağbeyim.
Bedri Tokul
O yazı güzel bir kurguydu...
Hasretle gözlerinden öpüyorum...
Bedri bey yazınızı beğenerek okumuştum, emek ürünü bir yazının kaybolmasına üzüldüm.
İnternette bir problem olur, yazıların başına bir şey gelir diye, bütün yazılarımı kopyalayıp, belgelerimde saklıyorum.
Siz de keşke kopya alsaydınız.İnsanın aklına gelmiyor, neyse üzülmeyin bundan sonra yine yazarsınız.
Hayırlı geceler, saygılarımla.
Bedri Tokul
Duyarlılığınız için teşekkür ederim kardeşim
Sizede iyi geceler