- 419 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Afortizmasallar
■ Kangren olmuş uzvu okşayan mı, kesen mi değer veriyor sorusuna düşünerek cevap verenin beyni kangren olmuştur. Kalbi ile nereye kadar?
■ ’Sevdiğim’ dediğinde görmeyi ummadığın bir şeyi gördüğünde; ya da onda beklentini bulamadığında sen ondan uzaktaysan eğer, o diye bir şey yok demektir. Seni gidi kendiniseverkendiniöper seni
■ Kendi dünyasını imar etmeye bakmalı insan, yan komşunun dünyasına sarkmadan. Merak turşusu kırmızı salça kıvamında zehirdir, albenisi fena değildir; ama talepkarı tadına bakınca onu soldurur, yaşama küstürür.
■ Birinin seninle bir paylaşımı olmayacak diye başkalarıyla olan paylaşımını engellemeye çalışman, seni çamur kardeşliğine sürükler. Çamur sıvazlarken yumuşaktır, donunca o an neyse o. Gerisi yok olur yüzünde olanların.
■ İltifat gevşetir, bakım açar, ilgi bağlar; standartlara göre.
■ Bulup kaybettiklerinden koleksiyon yapanlar kaybolduklarında, koleksiyonlarında son parça tamamlanır.
■ Görünce adam sanacağın bir çok rezil için, ’benim anarşistim iyi, seninki tu kaka’ bir felsefedir.
■ Benimle ve bence mutlu ol, bensiz ve senli sadece geber. Aşk diye yutturdukları.
■ Kendi gibi düşünmeyen ve yaşamayanları, yaşam sahası dışına iteleyenlerin azgınlığı yeryüzünde kan kaybına neden oluyor.
■ Farklı farklıyız. Müştereklerimiz de var. Müştereklerde genişlikler varken, diğerinin alanına zıplamak yakışmıyor. İtelendikçe kinlenmek, ötelendikçe nefret duymak, iğrenmek, ötekileştikçe yabancı düşmek hep bundan...
■ ’Tövbe bir daha bu gibisi mi, şeytan kulağına kurşun’ diyen, onun bir kilo eksiği iki kilo fazlasıyla bir zaman sonra benzerini yaşayacaktır. En gerçek gerçek bu gerçektir.