- 1121 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Ne güzel bir uyku bu Aksümer...
- Beyefendi size bir yapıştırıcı yazıyorum. Bunu geceleri kirpik diplerinize boydan boya süreceksiniz. Sizin göz yapınız uykuya müsait değil. __________________________________Sanırım dışarıya sızdırıyor.
siz çok yaşayın Aysel hanım çok güldüm inanın moral de sıfırdı...
Saygımla...
Aysel AKSÜMER
ya ablacığım şu reçeteyi birde ben uygulayım olamaz mı:))
yine değerli bir yazı okudum kaleminizden
hepsi birbirinden değerli
.
.
.
GÜNAYDIN BU ARADA :))
sabah şerifleriniz hayırlı olsun ve güzel bir gün geçirmeniz dileğiyle
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Gözünün üstündeki kapak bizzat kendi gözüne aitti ama her nedense gözüne pek bir uyumsuzdu. Bir türlü tam kapanmıyordu. Sanki gözü; "bir damla uykuyu bile kesinlikle içeriye sokmayacaksın" diye büyük bir yerden emir almış gibi gece gündüz gözcülük yapıyordu. Düş bahçesinin çit görevini üstlenen kirpikleri o kadar uzun boylu değildi ama uyku bir türlü gözüne atlamayı beceremiyordu.
İşyerinde her sabah gördükleri rüyaları ballandıra ballandıra birbirine anlatanlara sinir oluyordu. Hayatında öyle ya da böyle karınca kararınca herşeye sahip olmuştu. Bazen peşin bazen taksitle.. Ama şu uyku ne kadar da farklı bir meseleydi böyle.. "Bireysel uyku kredisi" diye bir şey olsa hemen başvuracaktı. Bir ara doktora bile gitmeye düşündü. Söyleyeceklerini de unutmamak için bir kağıda sıralamaya başladı.
- Doktor bey, ben uyku problemi yaşıyorum. Hani bazı insanlar midem almıyor derler ya! Bu ifade göz için de geçerli midir? Yani benim gözüm uyku almıyor da?
- Gözümle kapağı birbirine tam temas etmiyor acaba ne yapabilirim? Kirpikleri aradan çek diyeceksiniz belki ama o kadar uzunlar ki bunu başarmam mümkün değil!
- "Rüyasız Tabir Kitabı" var mıdır acaba? Çünkü ben rüya körüyüm. Acaba sabaha karşı görüyorum da bakar kör olduğum için mi göremiyorum?
Sonra kendi kendine gülmeye başlıyordu. Bunları doktora söylediğinde Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinin Kral Dairesinde sonsuza dek ağırlanacağından hiç şüphesi yoktu.
Sonra doktorun kendisine söyleyebileceklerini düşündü.
- Beyefendi size bir yapıştırıcı yazıyorum. Bunu geceleri kirpik diplerinize boydan boya süreceksiniz. Sizin göz yapınız uykuya müsait değil. Sanırım dışarıya sızdırıyor.
- Gözünüz dana gözü gibi mübarek! İrili ufaklı her türlü rüyayı içine alabilir maşallah.. Problem sizde..
- Rüya Tabir Kitabını duydum ama tabiri caizse sizin söylediğinizi ne öğrencilik ne de meslek hayatımda işittim. Hani görüyor da net olmadığı için hatırlamıyor olsanız size bir "rüya görüş dürbünü" yazacaktım ama neyse!
Uykunuz bol olsun inşallah...
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER tarafından 12/13/2010 8:10:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aysel AKSÜMER
güldürdün Aysel arkadaşım..
hoştu..
demekki herşeyin yoksunluğu bir başka zor..
selam olsun.
Aysel AKSÜMER
Aysel AKSÜMER
Aysel'ciğim bu tür mizahi yazılarda da çok başarılısınız, tebrikler.Gülümseyerek okudum.
Rüya görememek zor olsa da, uykusuzluk problemi olanların yanında, onu dert etmeye değmez.
Yıllar önce vefat eden uzaktan akraba bir yengemiz yıllarca uykusuzluk hastalığı çekti.
Geçen hafta tv haberlerinde, hiç uyuyamayan bir genci görünce, halimize şükrettim.
Tıp bu konuda henüz bir çare bulamadı.
Ben de sık sık uykusuzluk çeken biriyim, daha doğrusu çok sık uykum kaçar ve sabaha karşı çok zor uyurum, insan rüya görmemeye razı oluyor.
Biraz uzattım, selam ve sevgiler.
Aysel AKSÜMER
Beğenmene çok sevindim arkadaşım. Uykusuz kaldığım günün ertesi sersem gibi oluyorum. Uyku aslında bayağı önemli birşey. Ama güzel rüyalar görmek isterdim. Herkes anlatırken ben sadece dinliyorum çünkü..
Sevgilerimle canım..
Aysel AKSÜMER
Böyle güzel bir yazı yalnız bırakılır mı hiç...? Benzetmeler harika... Tasvirler harika... Yazı harika...Konu harika...
Selam ve saygıyla Aysel Hanım...
Aysel AKSÜMER
FİNALDE GÜLDÜRDÜNN BENİ.(GÜLMEYE İHTİYACIM VARDI)
Tebrikler.
Yazmaya devam Aysel hanım.
Aysel AKSÜMER
Rüyaya aç olmayanlardanım...
Gördüğüm her rüya bir film olarak çevrilse bayağı kazandırır sanırım...
Güzeldi...
Kutladım...
Aysel AKSÜMER
Teşekkürler beğeniniz mutlu etti. Sevgilerimle..
Mehtap ALTAN
Hatta benim öyle rüyalarım olur ki bazıları yarım kalır uyanınca zorla uyumak isterim aynı rüyanın devamını göreyim diye....
Sevigler...