YORUMLAR
bu yazıyı,
acemi birliğim bitten sonra okudum. ağlamamak için kendimi zor tuttum.
ilyada odyssiea haber vermeseydi, belki daha geç okurdum...
toynak,
yüreğiyle yüreğime KOCAMAN KOCAMAN değmiş. ne desem AZ...
usta birliğim metris kışlası çıktı.
bu pazar akşamı(9 ocak 2011) teslim olacağım oraya.
yorumlarıyla beni büyüleyen herkese
sonsuz saygımla.
ŞAFAK 125...BAŞKA YOK...
:)))
Bizim Meselcimiz okulunu başarı ile tamamlayıp, Vatan borcu dedikleri ve hepimizin seve seve yerine getirdiği(Erkekler) gerekirke vatan için şehit olmayı seve seve kabullenmeyi o kutsal ocakta öğrenecektir. Bu Vatana göz diken kim olursa olsun ; Gözlerini oyacaktır. Çakı gibi asker olup sağ salim Aramıza bekliyoruz. Gelince epeyce askerlik hatırası okuyacağız şimdiden ısınma hareketleri yapmaya başlayalım okumak için.
Sanırım Tacettin abisini geçer topladığı askerlik hatıraları ile....!
Ne çok şey yazmıştı gitmeden değil mi? Sanki içinde kalmasın bir şey diye. Ayrılmadan özlemin çöreklenmesi gibiydi halleri.
Ve siz ne güzel bir şey ettiniz; siz ve bu yazıyı buraya taşıyan seçki... Birini mutlu etmekten daha güzel bir başka şey var mı acaba hayatta. Güzelliğin en seçkini...
Ben terar ediyorum sözlerinizi : Güle güle meselci. Ve hayırlı dönüşler inşallah.
Kutlarım sevgili Toynak. Var olunuz.
sanalda yok böyle bir site daha ,
bu vefâ, bu içtenlik, bu sıcaklık yok.
çıldırasıya yağsın kar ayaz biz üşümeyiz
üşümez bu ailenin hiç bir ferdi
gücünü sevgiden, vefadan alan yürekler ısıtır bu berceste yuvayı...
hayırlı teskereler Meselci...
vefa örneği kaleme sonsuz saygılar sevgiler...
İlyada odyssiea tarafından 12/13/2010 3:19:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsanın içini soyduğu bir ortamda kurulan dostluklar sanal olmaz.
Bu yazı da bize bunu gösteriyor.
Güle güle Meselci, kim bilir ne dizeler biriktireceksin yokluğunda.
Hayırlı teskereler.
Ve teşekkürler sayın Toynak, dostluğun, dostça bakılan her ortamda kurulabileceğini gösterdiğiniz için.
Sevgiyi Toynak....Sen Meselcinin kendiliğinden mi İstanbula çıktığını zannediyorsun askerliğinin. Taco deme demişti ama duramadım... Meselci Tacettinin tarafını tuttu ödülünüde gördü. Yoksa Meselci Şırnağa gidiyordu Taco olmasaydı...
Güle güle git gel Meselci..Beş ay dediğin nedir ki... Biz otuz seneyi bitireli 15 sene oluyor.. yeterki canlar sağ olsun
Sende sağ ol büyük Toynak. Kadir kıymet bilir Toynak. Dost Toynak. Adam toynak...
duyunca hem üzüldüm hem sevndim gitmeden güle güle diyebilirdim
yinede güle güle gitsin sağ selamet gelsin
askere giden tüm evlatlarımıza hayırlı tezkereler
bizim çok yakın bir oğlumuz giiti bu gün asker
rabbim nerede varsa tüm ana kuzularına yardım et
sizede çok teşekkürler böyle bir yazı ile duyurduğunuz için sağ olun saygılarımla her daim
bir asker daha uğuırluyor Edebiyat Defteri
dilerim çabuka biter ve sevdiklerine kavuşur...
vefalı dost Toynak....teşekkülerimşizle...
bir gün bende çok uzaklara gideyim sen de bana yazı yaz olur mu?
valla sırf yazı yazman için gideceğim :)
teşekkürler...ve sabır ile...benden dolayı çok ihtiyacın olacaktır :)
Meselci kardeşimize hayırlı teskereler dilerim. Amaninnn dedim; şairi ve yazarı bol olan memlekete düşmüş, artık canı da sıkılmaz kendini evinde gibi hisseder her daim.
Zaten Edebiyat Defteri sayesinde bütün Türkiye bizim evimiz oldu. Hangimizin evine konuk olsak geri çevirir ki. Senin de duyarlı yüreğni kutlarım sevgili Toynak kardeşim. İyi ki buradayım ve iyi ki sizler gibi iyi dostlarım var.
selam ve saygımla.
hayırlı teskereler....sayılı gün çabuk gelir geçer...çok güzel dostluklar kuracaksın çünkü sen dostluklara önem veren birisin...günlüğünü devam ettir birde toynağa nerede asker olduğunu söyleme...çünkü görüşmeye gelirse sana uğursuzluk getirir...askerliğin bitmez...tam yerini söylemede mesela dağıtımın istanbulda bir yerde ise toynağa kars de sana inanır seni arayıp bulana kadar beş ayın geçer...gözlerinden öpüyorum....hadi hayırlısı...sevgiler saygılar