- 460 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sadece Gülümsedim
Günlerden perşembe idi. Uzunca bi beklemenin ardından nihayet havalı gözlüklerin altından bakan gülümsemeyi buldum. Servis şoförü gelmişti. Heycanla Rojda’yı bekliyordum ve sonrasında Elvan’ı da tabiki.. Her zamanki gibi ne yapıp ne edip gülmeyi başarıyorduk. Kendimi hiç tutamıyordum kahkahalara boğuluyordum. Rojda’nın zorla katlandığımız pis anıları bile bizi güldürmesine yetiyordu. Sıkılmıştık nihayetinde arkada oturduğumuz için mide fesatı geçirme saatlerimiz ilerliyordu. Artık buna bi dur demeliydik. Rojdayı devreye soktuk ve okula varmadan Güzelyalı köprüsünde son durağımızı aldık. STARS OUTLET’e girdik. Rojda’nın her zamanki modeli Erkek T-shirt’lerine bakmak idi. Ona da katlandık.Birkaç birşey aldıktan sonra aç aç( bu arada 3 gündür Elvan ile diyetimiz sürmekte.) okulun yolunu tuttuk. O da nee ! Üçümüzün de asla dur diyemeyeceği bir lezzet geliyordu. Mısırr.!!! Elvanla ikimiz diyeti unutmuştuk adeta.. Paralarımızı çıkarttık ve heycanla bize gelen mısırcıyı izliyorduk... Ve birbirimize bakarken... Kafamızı kaldırdık o da ne! Aman Allah’ım büyük bir hayal kırıklığı. Bizim uzaktan mısırcı diye tabir ettiğimiz, hepimizin vazgeçilmez lezzeti, dur diyemeyeceğimiz lezzet, bir anda kaybolmuştu. Buna inanmak güç. Aslında çölde de değildik serap görelim ...Ama gelen hurda arabasından başka hiç birşey değildi.. Gülsek mi ağlasak mı bilemedik..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.