- 1025 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YUMURTA/DAN CİVCİV
İktidar,”Sivas’ın ötesine gidemiyorsunuz” dedi….Muhalefet“yumurtaları (!)”göze aldı ve gitti.
Muhalefet,”üniversitelere gidemezsiniz “demedi(!)… İktidar “gaz’ı”nı aldı ve gitti.
Hikâye bu ya;
Amerika’da bir ilkokulda öğretmen çocuklara evde ders alınabilecek bir hikâye yaratmalarını, ertesi gün sınıfta okuyacaklarını söylemiş Ertesi gün çocuklar hikâyelerini anlatmaya başlamış
İlk sırada küçük Suzi varmış Başlamış anlatmaya:- Bizim çiftliğimiz var Bir gün babamla yumurtaları topladık, bir sepete koyduk Arabayla giderken bir tümsekten geçtik, sepet devrildi ve yumurtaların hepsi kırıldı
Öğretmen:- Güzeel Peki bu hikâyeden alınacak ders nedir?- Bütün yumurtaları aynı sepete koyma - Aferim çok güzel
Lily sıra sende Küçük Lily tahtaya kalkmış ve anlatmaya başlamış:- Bizim de bir çiftliğimiz var Babam yumurtalardan civciv çıkması için onları kuluçka makinesine koyar geçen hafta 12 yumurta koydu 12 civcivi olacağını sanıyordu, ama sadece 8 inden civciv çıktı -
Eveeet Peki burdan alınacak ders nedir?- Yumurtadan çıkmamış tavukları sayma- Aferim bu da çok güzel
Billy, sıra sendeKüçük Billy tahtaya kalkmış ve anlatmaya başlamış:- Amcam Ted Vietnam Savaşına katılmıştı Bir gün helikopterle bir göreve giderken helikopter vurulmuş Ted Amcam helikopter düşmeden elinde bir makinalı tüfek, bir kasatura ve bir de yumurta ile atlamayı başarmış Paraşütüyle yere inerken yolda yumurtaları yiyerek bitirmiş İnince mermisi bitene kadar makineli tüfeğiyle 70 kişiyi haklamış Sonra kasatura kırılana dek onunla 20 kişiyi halletmiş -
Böyle korkunç bir hikâyeden alınacak ne ders olabilir?- Kızmışsa Ted Amcama(!) bulaşmayın…
İşte üçe üç,“Türkiye” derslerimiz;
CHP hala, tümseklerden kazasız, yanlışsız ve kendine güvenerek atlamayı başaramıyor. Hatta “Kılıçdaroğlu taktiği” bütün yumurtaları aynı sepete koyma sevdasında.
Seçime az kaldı ama MHP, hala “yumurtaları ile hesap içinde ” kuluçka da!
Ve AKP; düşerken bile hala, “havada” yumurta yeme telaşında… Atıyor,sıkıyor(!)... Ve bir gün, paraşütü yere inince, neyle karşılaşacağının hesabını bile yapmıyor.
Yıllar önce “12 Eylül” ülkemizde yumurta/lar(!) “sağlık” suçlu/su ilan edilmemiş miydi? Kırıldılar, bir birlerine kırdırıldılar… Hatta bir ara tavuklara “griplisiniz(!)” muamelesi bile yapıldı!
Son dersimiz;
Gençliğe kulaklarınızı ve en çok da yüreğinizi kapattınız…
“Yumurta’dan civciv(!)” gerçeğini göz ardı ettiniz.
Keşke açılım(!) modasına ‘yumurtaları’da ekleseydiniz.
“Yumurta sağlık, gelecekse hala yumurtaların(!) maharetinde”…bunu unuttunuz.
Sınav, fırsat eşitsizliği, sosyal hayat, iş bulamama, yoksulluk, şiddet derken… “genç” nefesleri/mizi tüketmek üzerisiniz.
YORUMLAR
Ne Kılıçdaroğlu, Ne Bahçeli ne de diğerleri... Kaybettikleri mevzileri geri almak derdindeler, bilinçli değiller... Chp , Y- Chp olmuşsa çok hetorodoksal bir durum vardır diyebiliyoruz. Ortodoks Kemalizme paradoksal örtüşüm mü demeli; artık size bırakıyorum. Peki Bahçeli, çok farklı bulmuyorum, bulmamayı eylemsel olarak anlayabilirsiniz. Üç hatta dört büyük hata yaptı, bunlar artık hata değildir.
Bugün ikinci kez yazıyor olacağım, pekiştirici tekrar olarak anlayabilirsiniz.
1. Vatan bölünmez bir bütündür.
2. Vatanı, milletin azmi , fedakarlığı ve cesaret iradiliği kurtabilecektir.
Başkaca söyleyebiliniecek fazla şey yok, anlamsızdır, anlamsızlık, hiçliktir.
Sizi yeniden yazarken görmeye çok seviniyorum, burada görmeye de...
Saygılarlımla değerli Nurcan Hayriye hanımefendi....
Göktürkmen tarafından 12/23/2010 1:34:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
nurcan hayriye
Ergenekon -(halkevleri-kck-İP-DHKP-C-)ve türevlerinin ellerinden sadece kadrolu çakallarla yumurta atmaya kadar düşmesi...devasa çoğunluk olan halkı gereğinden fazla mutlu ediyor... birde bunları 24 saat tv lerde melekmiş gibi gösteren İsrail menşeili medyanın komik duruma düşmesi ayrı bir mizah....kendine hayrı olmayanların etrfa daima şer sçmasını büyüklüğümüzle izole edeceği ya da belediye tarafından kuduz aşılarını düzenli vurduracağız.....