- 541 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Nasıl oluyor?
Anlam veremiyorum nasıl oluyor da herkes eşitlik adına türlü emellerini gerçekleştirebiliyor? Hangi zihniyet buna teşebbüs edenleri ifşa etmiyor? anlam veremiyorum.. nasıl oluyor onların Hewalleri ölmesin diye Mehmetçiklerimiz feda ediliyor? Kimse neden yeterince sesini cıkartamıyor? kaç yumurtalı saldırı gelip geçmesi lazım bu durumda? Nasıl oluyor biri bana acıklasın bunları.
Önüne gelen üzerine Che tişörtü giyip çav bella naraları atarken hiç mi elini vicdanına koymuyor? Bırakın Allah aşkına. İlerlemenin yegane temeli bilimdir , öyle mi? Saptırılmış bilgileri dayatarak önümüze sunan milli eğitim bunun farkında mı? Nazım hikmetoflar baş tacı edilirken ardında kalanlara ne oluyor? Nasıl oluyor... ya ben bazı şeyleri anlam ararken zorlanıyorum ya da cidden burada bi karmaşıklık var. Herkes eşit yaşayamaz , yok öyle bir dünya.. Semey’de kobay olarak kullanılan insanların haklarını kim savundu gercek anlamda? Seraplar, Ayşeler neden unutuluyor ...
İlla birinin kuyruğu sıkısması mı lazım ülkümüz milletimiz diye vatanını savunması için? Kimseye bu saatten sonra tarih dersi vermeyelim, herkes yerini ve haddini bilsin. Yok öyle toprağımda Kürtçe sohbetler dönsün, yok öyle onların peşmergeleri sefa cekerken milletim cefa çeksin..
B. Hatun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.