- 627 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
ileri-geri demokrasi
...bir ülke düşünün yada düşünmeyin zaten var.ileri demokrasi adı altında demokrasiyi katleden ,işkenceye sıfır torelans diyen çoluk çocuk demeden gereğini yapan! bir devlet anlayışı...
...12 eylül mahsülü ve iktidar olmuş bir parti malum partinin ve iktidarın başkanı;şiir okuduğu için hapis yapmış bir zat.kendisi düşünce özgürlüğünü savunuyor,onun için çalıştığını ve ülkenin bu konuda ilerlerdiğini söylüyor...
...bu başbakan katledilen filistin çocuklarına ağlıyor insani olarak normal.ama siyasi yönde son derece küçültücü bi durum.lübnan da miting bile yapıyor işi çözmüş islam dünyasında prim yapmak için israile yüklenmek yeterli oluyor ve o da en iyisinden yapıyor belkide yaptığı en başarılı tek şey.
....başarılı sayılabilecek başka bi iş daha yapıyor o da gömlek değiştirmek.malum milli görüş gömleğini çıkarıp başka bi gömlek giydi!okyanus ötesi gömlekler...
...türkiyeyi bir ağ gibi sarmış bir sistem var ve ergenekonun kabuk değiştirmiş hali.bi bunlar kabukl değiştirir bide yılanlar..
...herşey bitti bu ülkede fazıl say bırakıp gidelim dediğinde anlayamamıştım bi türlü o sözlerini ama şimdi anlıyorum baskıyla önce medyayı kendilerine çektiler örneğin doğan gurubu olayı yada atv yi çalık gurubuna nerdeyse bedava sayılacak bi alış verişle satılması
...darbe iddalarıyla halkın duygularıyla oynadılar hep bu arada.kefen giydiklerini söyleyip ağladılar.
...sonra yargıya el attılar birileriyle birlikte onu da istedikleri gibi yapmayı başardılar.bu arada kasetler basıp muhalefetide istedikleri gibi yaptılar..
...bize de hayırlı olsun demek düşer malum genciz söz hakkımız yok bize bu ülkede düşen sadece biber gazı ve jop...bide yumurta atmak düşüyo bize...
YORUMLAR
Ne şimdi bu güya geniş halk kitlelerinin teveccühünü mü eleştirin..Türkiyenin değil Dünyanın kabul ettği tek dürüst liderin bizden çıkması mı zoruna gitti...kendi siyasi görüşünü temsil eden lider bozuntularının sende bıraktığı hAyal kırıklığını mı burada izole etmeye çalıştın...neyi değiştirdin neyi düzelttin neyin çözümünü sundun... Önyrgını biraz daha aykları sağlam basan hezeyanlarla zenginleştir...kitap oku gözlüğünü çıkar...sonr gel salla...