- 819 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜL ÖMRÜM
Yağmur yağmıyor uzun zamandır bizim buralarda… Yürek, isyan ediyor bir şeylere ama zaman telafisidir, ilacıdır, herkes bunu bilerek yaşıyor bizim buralarda…
Sizin oralarda nasıl hava? Sormaya çekiniyorum ama daha fazla dayanamayacak soracağım, aşk var mı, aşkın var mı, yüreğini ılık eden bir sevdiğin var mı sizin oralarda?
Ben derbederim ama elim kolum bağlı… Tercihimi de yaptım zaten, acıtamam yeniden yüreğini, yasa boğmaktan ise susmak daha tatlı…
Hani ömrümdün sen, “Merhaba” demiştim sana hiç korkmadan, cesurdum… Mazide kaldı ya o günler, şimdi ne söylesem bilmem ki sana…
İsyanım, beni ertelemendendi aslında… İstedim ki, sen de “Merhaba Ömrüm…” de bana…
Olmadı, kısmet denilen şey de bu ya…
Kar yağacakmış birkaç güne kadar bizim buralarda… Buz tutarım belki, yüreğim buzlanır da sevemem bir daha. Zaten en masumu da sana uzanan “Merhaba” kelimesiydi ya…
Sizin oralarda nasıl, kar yağacak mıymış? Benden selam söyle ürküttüğüm o yüreğine.
Ona de ki; ben bağışladım onu, o da bağışlasın beni…
Bir de şunu söylersen mesut olurum, kendimi bilmezcesine, kendi gönül gözümle sevdim ama çok sevdim kendisini…
“Ömrüm…” dedim ya sana, ömürlük hikâyeler de çelme taktılar bilseydim susar yalnızca seni dinlerdim, şimdiki gibi…
Sevgilim, hiç gerçek olamadık biz… Ben anlayamadım ne seni ne de kendimi.
Payımıza gitmek düştü, sevebilseydin ömrünce sevebilseydin, sever miydin beni? Karmaşık sorularla gelmemeliyim yine sana… Gözlerimden yaşlar da boşalmayacak, çoktan sustuk konuşmak bize artık yasak…
Konuşamayız sevgilim, konuşursak öldürür birbirimizi, konuşursak boğarız, konuşursak yaralar, yaralanırız konuşmak artık bize yasak…
Sağ yanımın hüznünde senin yüzün var, “Gel…” diyemem sana…
Biliyor musun ömrüm? “Merhaba…” demek başkaydı sana… Başkaydın işte, anlamasan da…
Boş ver beni, yaralarım seni, zaten acıttım, kanattım yüreğini defalarca. Kısmet denilen şey bu olmalı ömrüm, ne sen kaldın bana ne de ben sana…
Gözlerim yanıyor, gözyaşlarım hazırlık yapıyorlar… Sen hep gül ömrüm… Hayatından çekiliyorum ben, inanıyorum ki böylesi senin için daha iyi…
Konuşursam incitirim yine, konuşursam boğarım seni, yaralarım… Konuşmak bize yasak, gözlerine de bakamayacağım nasıl olsa… Seviyorum da diyemeyeceğim…
Sen başka sevdaların tomurcuklanmış hadiselerinde, ben başka sevdaların yanık türküsünde…
Bundan sonra böyle, ne sen bana kaldın ne de ben sana… Yürekten bir veda edemedim bile sana…
Konuşmak yasak, bize konuşmak yasak sevgilim…
Yasak bize konuşmak…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.