Belki De
Yazmak için word sayfamı açtım, bomboş sayfa pek bi anlamlı geldi. Keşke böylece boş sayfa olarak yayına alınabilse...
Sanki dünya umrunda değilmiş gibi... Herşeye herkese rest çekmiş gibi. İsyanlarda gibi de, bir taraftan da bir arınmışlık var gibi. Ya da herşeyi öylece bırakıp gitmiş gibi...
Çok şey söylemek isteyip sonra söylemekten vazgeçmiş gibi...
Korkusundan mı acaba?
Sanmam... Belki yorgunluk belki kırgınlık... belki de dile getirilerek hiçbir şeyin halledilemeyeceği kaygısı...
Belki kararsızlık belki de iç hesaplaşma. Belki çaresizlik belki yazının sonunu görememe. Belki de devamından bile emin olamamadır...
Bu sabah yağmur var İstanbul’da. Yürüyüşüm sırasında ıslak fare kıvamına geldim yine de bozmadım hiç keyfimi... Sanki ıslanmıyormuşum gibi yaptım...
Belki de ben ıslanmadım... Belki de ağlayan gökyüzüydü...
bu sabah yağmur var İstanbul’da/gözlerim dolu dolu oluyor bilinmezliğe/anne sözü dinler gibi masum/ağladım bu sabah
:) İyi bayramlar...
YORUMLAR
Bazen gözyaslarimiz dökülebilir ama yasayan duygulardir gözyasina sebep.
Yüregin bir kösesi bos bir sayfa kadar tertemiz olusunun bir kaniti belkide.
Sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
Boş bir sayfaya ne kadar anlam dolu bir bakış.. Çok güzel kaleme almışsınız. Tebrik ederim. Saygılarımla..
Esma KAHRAMAN
Hanımefendi ,Hakkın Sesi çok uzun yazmış,sayfayı boş bulmuş :)) ...Yaşıyorsak sıfırdan olmaz...Vektör diğer yönleri bilmem ama, zaman yönünde bildiği ölçüde uzamıştır...O halde, yeni ve boş bir sayfayı ben hayal edemiyorum...Geçmişimiz gölgemiz gibidir.Karanlıkta biraz kurtuluyormuşuz gibi gelebilir...Aydınlıkta aşikar..
Güzel bir konuydu tebrik eder saygılar sunarım efendim.
vega4 tarafından 12/10/2010 7:09:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Zarif yorumun için teşekkür ediyorum Sayın Yazarım.
Sevgiler.
Yaranamıyor bu havalar bize. Bulutludur, kapalıdır, soğuktur: Kendimizi kötü hissetmemizin sebebini havada buluruz. Ama aylardan Aralık'tır. Havanın nasıl olmasını bekliyoruz ki? Güneşli ve sıcak olsa bu sefer de mevsimler mi değişti, ne oluyor bu dünyanın haline diye endişeleneceğiz. Yani biz Aralık ayında mutlu olamayacak mıyız? Senenin yarısı hava muhalefeti yüzünden kendimizi kötü hissedeceğiz?
Esma KAHRAMAN
:) Hem yağmur berekettir.
:) Sevgiler Sayın Yazarım
sevgili esra
bencede havadandır, gece boyu yağmur sesinden uyuyamama
ardından işe giderken ıslanarak bir koşuşturma , her yağmur yağdığında
gökyüzüyle gözyaşlarımızı karıştırmaya alışkındır yüreklerimiz.
çok zor yazacak o kadar çok şey varken içimizde fırtınalar eserken
beyaz bir sayfaya bakmak çok zor...
beyaz sadece acıyla kirletilmeye müsait bir kağıt nasılsa , varsın kirletilmişliğimizle
bizde kirletelim...
güzel bir iç döküm olmuş sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
:) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
boş ve beyaz bir sayfa ya da boş ve herhangi bir renkli sayfa...hiç fark etmez.boşluğa bakılıyorsa doldurulan yine boşluğun kendisi.renk ne kadar açıksa o kadar yüzeyde boşluk.film izler gibi üç boyutlu...ve renk ne kadar koyuysa o kadar derinde boşluk...anlam yüklenemez bir hiçlik gibi.karmaşık imgeler ve yalnızlık hissi...yağmur...yağsa ne olurr...yağmasa ne olur...serde çocukluk varsa...ne güzeldi yine...o değil de...alışık değiliz böyle gülücüksüz yazılara...iyi bayramlar...
Esma KAHRAMAN
bende alışık değilim böyle yorumlara.
I ıh bu tarz bana göre değil. Bidaha yapmim.
:) Sevgilerimle
hüzün doldurdun şimdi içime
ne güzel gülümseyerek gelmiştim sayfaya:((
sevgimdesin
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.