dosttan dosta SELAM
BİR BAŞKA SORU/ Konu Tasavvuf
Selam olsun.
Aziizim;
Gönderdiğiniz tasavvufla ilgili uzun yazı için teşekkür ederim. Bu ve benzeri yazılarla anlatılanlar işin söz tarafıdır. Tasavvufun varlığına olan imanı kuvvetlendirmeye yarar.
Tasavvufun kendisi ise başlı başına bir bilimdir. Aynı fen bilimlerinde olduğu gibi, tetkik ile ortaya çıkarılan bir ilimdir. En büyük kaynağı Kuran-ı Kerim ve diğer dini kaynaklardır...
Ancak laboratuarı aydınlanmış gönüller ve beyinlerdir. Uygulama alanı dahi her iki âlemdir. Yaparak yaşayarak örenilir. Maddi bilimden farkı harice gösterilmesinin yasak olmasıdır. Gösterilmesi halinde derece mahrumiyetine uğranılmasıdır. Bu nedenle keramet gösterenler hep derece kaybettiler. Maalesef saf hakikatten mahrum kaldılar.
Hâlbuki halk en çok keramet göstereni, en büyük bilir. Gerçek hiçte öyle değildir. Ötelere geçmek mümkündür. Ancak başkalarına anlatmak yasaktır. Eğitilmemiş insanlara anlatılmasından bir yarar sağlayamaz, kaybettiğinizle kalırsınız.
Göstereceğiniz kerameti ya inkâr etmekle kalmaz hayatınıza kast ederler.
Bu konularda İmam-ı Rabbani hz.Mektubatında geniş geniş bahseder. Nesimi g.a.s.,Hz. Yahya ,hz.Zekeriyya, ulul azim zat peygamberi,ölüleri dirilten hz İsa aleyhisselamlar, ibret olarak yeter.’Habibim senden mucize isterler.Halbuki göstersen de inkar ederler’’.mealindeki ayetleri hatırlayın hele. Bu alanda yol aldığında senden öndekiler dışında, kimseye gördüklerini ve keşiflerini söyleme. Rüyalarını olur olmaz kişilere anlatma. Kendi yorumlarınla yetin, inşaallah.
Hazmetmekte zorluk çekersen tenha bir mahalde temiz bir suya anlat. Ve Rabbim hayırlara getir, diyerek dua et. Allah yardımcın olsun. Sağ ve sağlıklı kalasınız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.