- 1036 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Heyyy Yumurta Atanlar !
Saygıdeğer okuyucularım, gündemimiz o kadar karmaşık bir hal aldı ki inanın neyi nasıl takip edeceğimizi şaşırır hale geldik.
Geçenlerde işten eve yeni gittim Televizyonu açarak taraflı, tarafsız ve tarafsız olduğunu iddia eden haber kanallarını tek tek izledim ve bir olay dikkatimi çekti.
Başbakan Sayın Recep Tayip ERDOĞAN Dolma Bahçe Sarayında Türkiye’de ki tüm Üniversite Rektörleri ile toplantı yapıyor. Dışarıda ise kendini sözde öğrenci diye tabir eden sözüm ona geleceğimizin teminatı gençler protesto yapıyorlar yuhalamalar , hakaretler havada uçuşuyor.Bu esnada bir öğrenci gözüme takıldı kendisi bayan olmasına rağmen öylesine fütursuzca hareketler ediyordu ki buna öğrenci demek için kör olmak gerekirdi diye düşünüyorum. Aradan bir gün geçti günün yorgunluğu ile eve gittim Televizyonu açtım tarafsızım diye kendini lanse eden kanalda ‘’ İşte O kız Konuştu ‘’ haberin içeriğinde aynen şunlar yer alıyordu;
Polise direndik tartışmalar çıktı polis tekme vurmaya başladı hamileyim dememe rağmen dinlemediler 3-4 polis defalarca vurdular.
Burada sözüm ona tarafsızım diyen kanalın hiçbir habercileri şu soruyu sormuyor sormak işlerine gelmiyor.
Sayın öğrenci;
1- Siz nerde okuyorsunuz ?
2- Evli misiniz? Evliyseniz hamile olmanız doğal, hamilesiniz burada ne işiniz var ?
3- Evli değilseniz bu gayri meşru çocuk yapmak günümüz ahlakına nasıl uyuyor ?
4- Okuma niyetinde olmadığınız halde çocuk yapıp olayı provoke etmek için o meydanlarda öğrenciyiz kelimesine gafletine neden düşüyorsunuz ?
Sorulması gereken okadar çok soru varken benim ilk dört sıralamam bu şekilde biçimleniyordu kafamda.
İçinizden şunlar geçecektir.
Canım öğrencidir bir hata işlemiştir çocuğu olmuştur olay yerinede özgürlüğünü savunmak için gitmiştir polisin böyle kötümü davranması gerekirdi?
Bu sorular sorulmadı bu soruları ben sordum buna hemen kılıf uyduracaklar olacaktır hemen cevap vereyim.
Polisler olay yerinde provokatörlük yapan kişilerin çocuklu olup olmadığını nerden bilecektir diyelim bayanlara bu şekilde davranılmaması gerekiyor tamam ama bu nasıl bir bayan nasıl bir öğrencidir ki polise taş sopa atabiliyor.
Öğrenciyim diyen bu gayri ciddi insanlar siyasi görüşü ne olursa olsun % 47 lik oy oranı ile halk tarafından seçilmiştir ve meşru bir yönetimin başındadır başbakandır. Evde annesine babasına saygısı olmayan bir avuç beyin göçüne uğramış insanlar öğrencilik adı altında ülkeyi bir kargaşaya sürüklemektedir.
Geleceğimizin teminatı dediğimiz bu beyinleri çalışmayan üniversite de konuşma yapan sağ sol görüşlü siyasilere de yumurta atarak protesto yapmışlar bu öğrenciyim diyen zevatlar şunu bilmiyorlarmı doğuda ve batıda parası olmadığı için okuyamayan binlerce insan var okuyup yararlı işlerde koşturmak yerine taş yumurta atıp hakaret yoluna başvuruyorlar.
Soruyorum size dostlarım, yumurtayı atmak yerine bu beyinleri şiddetten anlayan öğrencilere içirmek beyinlerinin gelişmesini sağlamak sizde de daha doğru olmaz mı ?
Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Emin Aktürk
09.12.2010
YORUMLAR
Düşüncelerinize kesinlikle katılıyorum...Artık ne tarafsız bir kanal ne de tarafsız bir yöneticimiz olduğunu düşünmek olanaksız.
...ONLAR BAŞKALARI TARAFINDAN MAŞA OLARAK KULLANILAN GENÇLER.BEN SADECE MAŞA OLARAK KULLANILAN GENÇLERİ DEĞİL ONLARI ''KULLANAN'' KİŞİLERİ DE SUÇLUYORUM.
...ÇOK YAZIK Kİ BÖYLE BENCİL ÜLKESİNE ZARAR VEREN VE YARARI OLMAYAN KİŞİLERİN YAŞADIĞI BİR TOPLUMDA ÖĞRENCİYİM...
akturk_emin
Yüksek öğrenimli de olsalar, allame de olsalar; fikirlerini anlatamayanlar şiddete baş vurur.
Bunlar fikirlerini anlatmak istemiyor ki: Kolilerle yumurta alınmış ve hükumeti devirme provasına çıkılmış.
Ne kadar vatan haini ve maniple edilmiş beyin varsa orada.
Ne istiyor baylar?
Hükumet istifa.
Etmezse?
Darbe.
Bıktık bu pis senaryolardan.
Ya okuyun adam gibi ya başkalarının yerini işgal etmeyin derler adama.
Yazınız mükemmel.
Gören gözü kutladım.
Tebrik ederim.
Selamlar. 10 numara.
akturk_emin
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim nekadar acı değilmi ? Bu mevzuların böyle karanlık odaklar tarafından kullanılarak gençlerin maşa yapılması üzücü ama kişiler bilinçli olmalı diye düşünüyorum...
sanavberi
selam saygı benden sana ı
onlar bütün eylemlerdeki maşa olarak kullanılan: HALKEVLERİ ve İşçi PARTİLİ- KCK lı gençler....tek işleri okullarda kadrolu olarak sadece provokasyon yapmak....molotof kokteyli yakmak-mümkünse kaldırım taşlarını söküp iş yerinin camlarını indirmek- arabaları kundaklamak taşlamak......her ünüversitede bu karanlık tipleri bozuklar sıfatsızlar vardır....