Yolculuk Başladı-1
Henüz yeni vardım ve şaşa kaldım ne kadar kalabalık ALLAH ım..! her yerden gelenler var yaşlısı genci güzeli çirkini fakiri zengini her yerden ama her yerden gelenler var. Herkesler bekleşiyor kimseden çıt çıkmıyor.. Neyi niçin beklediğimiz konusunda da kimsenin bir fikri yok sadece bekleşiyoruz.
Bu yolculuğa çıkmadan önce sanki hissetmiştim o an ne kadar aciziyet içinde olduğumu ilk defa hissetmiştim aslında çok öncelerden biliyordum ama hissetmeyi ilk defa yaşamıştım.
Beni yolculamaya gelenler umduğumdan daha fazlaydı ve en garip olan ise olmasını beklediğim yada umduğum kişilerden hiç kimse yoktu... demek ki önceden söylenenler hep boş beleş palavraymış.
Son bir defa daha anlamış oldum...
O an tarif edilemez şekilde üzerimde ağırlık hissediyordum ama ne ağırlık tahammül edilmez derecede bir ağırlıktı.
süre geçtikçe üzerimdeki ağırlık hafifliyordu bunu nedenini çok merak ediyordum soracak birilerini arıyordum.
Kalabalığı düzene sokmakla görevli olanlar vardı tüm cesaretimi toplayarak yaklaştım yanına hissettiğim ağırlıktan sonraki hafiflemenin nedeni nedir diye sordum.
Bana önce çok heybetli bakışla baktı o an korkudan tir tir titrediğimi hissettim sonra bakışlarında bir şefkat esintisi beni rahatlattı.
Ve başladı bana nedenini anlatmaya bak dedi önce şu seni yolculamaya gelen kalabalığa bak ne kadar gaflet içindeler bir gör sanki kendileri hiç gelmeyecekmiş hiç bu yolculuğa çıkmayacaklar mış gibi dalmışlar gaflet denizine.!
şimdi senin üzerindeki ağırlık nedenini önce sana söyleyeyim dedi ve sözlerine başladı.
Ağırlığının nedeni işlemiş olduğun Günahlar.! Ettiğin dedikodular..!
Üzerindeki ağırlığın hafifleme nedenine gelince seni yolculamaya gelenlerin senin hakkında ettikleri dedi kodular onlar farkında değiller senin dedi kodunu ettikleri, sürece senin günahların onlara yükleniyor sevapları da sana geliyor.
Eğer senin hakkında olmayanı da konuşuyorlarsa o zaman da sana iftira etmiş oluyorlar o zamanda hem günahından yükleniyorlar hemde sevaplarından sana veriyorlar. sen şimdi Alemlerin Rab’binin izniyle onlara bir kulak ver dinle neler neler söylüyorlar.
Bu sana tanınmış bir özel Haktır. dinle bakalım kim seni ne kadar sevmiş kim seni ne kadar önemsemiş. hadi son bir defa dinle..!
Ne acı şey evet ne acı şey hiç tahmin dahi etmediğim beni sevdiklerini idda edenlerin arkamdan neler konuştuklarını duydukça ne kadar ızdırap verici olduğunu ifade edemiyorum..
Evet çok ızdırap verici olsa da üzerimdeki yükün ağırlığının azalmasına da katkı sağladıklarını hissetmem biraz da olsa beni rahatlatıyordu.
En çokta dikkatimi çeken hepsinin üzerinde acayip bir telaş vardı bir an önce gitmek istiyorlardı..
Bir kaçının ağzından duyduğum kelimeler aynen şöyleydi zamanı mıydı be kardeşim bir sürü işlerim var bitse de gitsem of ya yine geç kaldım yani başka zaman mı yoktu gibi.
Bu konuşulanlar çok acı verici.
Demek ki aynen geldiğim yer gibi her şey yalandan ibaretmiş.
verilen hak doldu diye bir ses duydum o an üzerimdeki ağırlık hemen hemen yok olmuş durumdaydım .
Sonra kulaklarımızı tırmalayan gür bir ses bize seslendi.
MUHAMMED ümmeti. Sağ tarafa toplanın ben hiç bir şey yapmadan kendimi sağ alanda buldum kalabalık sanki daha bir tenhalaşmıştı.
bizleri sıraya dizdiler ama öyle bir sıra ki kendiliğinden oluşuyordu ben ortalarda bir yerdeydim.
Aynen EFENDİMİZİN buyurduğu gibi "orta yolu tutun ne aşırı olun nede geri kalın"
ve o gür ses seslendi şimdi size görevli melekler gelecek ve sizi Kabrin ilk sualine tabi tutacaklar.
Artık bundan sonra size yarenlik edecek tek şeyiniz var o da AMELİNİZ.
Bekleyiş başladı.!
- Devam edecek..
YORUMLAR
Güzel bir giriş olmuş beğendim. Tebrik ediyorum. Acziyet kelimesine takıldı aklım ilk defa böyle ayrıldığını gördüm yazınızda ama hiç de mantıksız gelmedi bu şekilde ayrılması birleşik kelime olduğunu düşünüyordum. Teşekkür ediyorum. Sevgi ve saygımla...
NedameT
not Acziyet i düzelteceğim...:)