- 1226 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BÜLBÜL VE BEYAZ GÜL
BÜLBÜL AŞIK OLMUŞ BEYAZ GÜLE GÜL HİÇ YÜZ VERMERZMİŞ BÜLBÜLE BÜLBÜL HERZAMAN ŞARKILAR SÖYLERMİŞ GÜL HİÇ BAKMAZMIŞ YÜZÜNE ÇOK GEÇMEDEN BİR KURAKLIK BOY GÖSTEMİŞ GÜLLER SUSUZ KALMIŞ YİNE BİRGÜN BÜLBÜL GÜLİSTANA VARMIŞ GÜL BÜLLBÜLÜ GÖRÜNCE HEMEN ÇAĞIRMIŞ BÜLBÜLE SEN BENİ SEVİYORMUSUN DEMİŞ BÜLBÜL HEYCANLA EVET HEMDE COK SEVİYORUM DEMİŞ GÜL BEN SUSUZUM BENİ SEVİYORSAN SU BULURSUN BANA DEMİŞ BÜLBÜL BİRŞEY YAPMALI YOKSA AŞKI GÜLÜ ÖLECEK ONU KAYBEDECEK TAMAM DEMİŞ BÜLBÜL UÇMUŞ BİR NEHRE GELMİŞ NE YAPA BİLİRİM DİYE DÜSÜNÜRKEN BULDUM DEMİŞ NEHRE DALMIŞ TÜYLERİNE YAPIŞAN SUYU GÜLE KADAR TAŞIMIŞ GÜLE GELİNCE BIRAKMIŞ SULARI GÜL BENİMLE DALGAMI GEÇİYORSUN SEN BİRDE BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLÜ YORSUN BENİ SEVİYORSAN SU BULURSUN BANA DEMİŞ BÜLBÜL BİRDAHA UÇMUŞ BAŞLAMIŞ DUAYA ALLAHIM NE OLUR BİR YAĞMUR AMA YAĞMUR YAĞACAK HAVA YOKMUŞ NEHRİN ÜZERİNE GELMİŞ NE OLRDU SENDEN BÜYÜK OLSAYDIM DÜŞÜNMÜŞ DÜŞÜNMÜŞ OLACAK GİBİ DEĞİL GERİ MAHCUB BİR ŞEKİLDE GÜLÜN YANINA VARMIŞ SENİ ÇOK SEVİYORUM GÜL KIZMIŞ SEN VE BENİ SEVMEK Bİ SU BİLE BULAMIYORSUN DEMİŞ SU BULAMASANDA KANIM VAR BEN KANIM LA SULARIM SENİ GUL ÇOK SUSUZ GETİR KANINI İÇEYİM OZAMAN BÜLBÜL DALINA KONMUŞ SAPLA DİKENLERİNİ GÖĞSÜME GÜL SUSUZ KAN İÇMEYE BİLE RAZI SAPLAMIŞ DİKENLERİNİ BÜLBÜLÜN GÖĞÜSÜNE BÜLBÜL SON NEFESİNİ VERİRKEN ’’’ GÖRDÜNMÜ BAK BEN SENİN SEVGİN İÇİN CANIMI ADADIM YETERKİ AŞKIM SUSUZ KALMASIN DEDİM ŞİMDİ BEN ÖLDÜKTEN SONRA YAĞMUR YAĞACAK DERSEM İNANIRMISIN HAYIR İNANMAZSIN AMA YAĞACAK ÇÜNKÜ BEN CANIMI SEN DOYA DOYA SU İÇ DİYE YAĞMURLARA SATTIM ŞİMDİ DALINDA ÖLÜYORUM YA ANLAM KATITORUM BANA VERMEDİGİN AŞKINA VE ÖLÜYORUM YA HELAL OLSUN BÜLBÜLE DENSİN DİYE ÖLÜYORUM YA YAZIKLAR OLSUN GÜLE DENSİN DİYE ŞİMDİ ÖLÜYORUMYA SENDE YAĞMURDAN SONRA SOLARSIN VİÇDAN ACISIYLA ’’’ VE ÖLMÜŞ ARDINDAN BİR YAĞMUR YAĞMAYA BAŞLAMIŞ GÜL PİŞMAN OLMUŞ VE ’’ YAĞAN YAĞMURLAR BENİMDE ALIN CANIMI AŞKSIZ YAŞAMIŞIM NE ANLAMI VAR VE UTANMIŞ LANET OKUMUŞ KENDİNE VE BİR AŞKTA BÖYLE SON BULMUŞ......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.