Şurdan Burdan
Efendim, şu anda yazmak için oturdum klavyenin başına. İnanın hiç bir konu yok aklımda.Olsun. Yazmaya başladıkça sanırım gelecektir bir şeyler aklıma...
Ooooooo .Tamam işte.İçimde ,yüreğimin şurasında,beni düşündüren hani buran...Bazan çözümsüz kılan,kör düğüm birşey var. Umarım birlikte çözüm buluruz.
On daireli bir Ap.da oturuyorm.İyide ne var bunda demeyin.Maşaallah, hepimizin arabasıda var...Bunda da birşey yok.Amma dinleyin.Apartman sakinlerinden biri,tamı tamamına 30 kedi besliyor. Kapıda. Ola bilir, der gibisiniz .Olmuyor efendim.Kediler arabaların üzerinde. Biiir, kediler bütün çiçeklerin dibine ettiler....Bu ikiii,Kediler kim kapıya gelse ayaklarına dolanıyor bu üüüç, kedilere eline iki tabak kusmuk gibi yemeği geçiren getirip arabaların aralarına sağa sola bırakıyor bu döööört. Hülâsa bizim güzelim apartmanımız kedilerin istilâsına uğratıldı. Ve belediye ye şikayet edildiği halde kimse birşey yapamıyor.Gün geçtikçe doğurgan kediler çoğalıp duruyorlar.
Hayvan sevmiyor muyum.... tabiiki seviyorum. Amma böyle değil.Kediler Ortalıklarda cirit atıyorlarİnanın .Kediler apartman sakinlerinden daha çoklar.Apartman önü kediler
çiftliğine döndü .Hadi. Uzmanlık sorusu.......Düşünün bir defada cevap verin.Size tam puan vereyim sevgili okurlarım.Biz şimdi ne yapalım???
Derdim çoktur hangisine yanayım....Türküsünü mü söylesem acaba...
Sevgiyle kalın sevgili okurlarım..
YORUMLAR
Yanlız yenisi gelmiyor bak eskisine talim ediyoruz gerçi buda çok güzelde yenisi olsaydı bunu görmemiş olacakdım
Kedilere gelince bir kaç tanede sen getir çivi çiviyi sökermiş tam olsun anlatış tarzın çok güzel
Saygılar,,,ve aylar geçti insanın başına gelmeden hiç bşey anlaşılmıyor ,,,,evet şimdi çoook iyi anladım ,,,,kedi köpek apartmanda asla doğru değil her şey yerinde gerek hayvanat bahçesimi burası apartmanmı ,,,ve hiç kimse hiç kimseye rahatsız etmeye hakkı yok bu kesin
YahyaSEVİM tarafından 8/24/2012 9:51:00 AM zamanında düzenlenmiştir.
YahyaSEVİM tarafından 8/24/2012 9:56:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
ev değil kedi sarayı olmuş orası!KOLAY GELSİN, GÜNAY HER ŞEYİ SÖYLEMİŞ.esas tehlike ZEMHERİDE !Bağırana ayrı kulak verceksin, mırıldayana sen dur diyeceksin...mart gelsin de görün neler oluyor; evlere şenlik !
Saygılar Güler hanım, sabah sabah eğlenceli bir konu buldum...
Sevgili Güler Hanım,
Hayvanları yürekten seven biriyim çünkü onlar, aramızda insan adı altında gezen pek çok "iki ayaklı"dan çok daha yürek sahibi, çok daha sevgi dolular. Biz insanlar yaratılmadan bu yer yuvarlağı onlarındı. Biz onları yerlerinden, yurtlarından etmişiz ve hala da etmeye devam ediyoruz. Bu işin bir yanı. Öte yanı ise, bizi de yüce Allah yarattı bu dünyada yaşamak üzere. Bu durumda, biz de kendimize bir yaşam ortamı yaratmak durumundayız. Sağlığımızı, yaşamımızı tehlikeye sokacaklara karşı da etkili önlemler almak zorundayız. Söz konusu hayvanlarsa, onların soylarını tüketmeden önlem almak en güzeli. Anlattığınız durum her bakımdan tehlike oluşturuyor. Benim önerim, eğer çalışırsa tabii, hemen apartman yöneticinizle konuşun ve sakinlerle acil bir toplantı yapın. Onlara hayvan sevmenin çok ulvi bir duygu olduğunu, ama bu işin bu kadar kolay olmadığını, onların her üç ayda bir aşısının yapılması gerektiğni - bir aşı 30YTL'dir- eğer bu yapılmazsa bulaşıcı hastalıklar, kistten dolayı çocuk sahibi olamama, kuduz gibi insanı öldüren ölümcül hastalıklara sebep olabileceklerini , eğer mümkünse bir veteriner eşliğinde anlatın. Sonra onların da rızasıyla tüm o kedileri toplayarak çevrenizdeki bir hayvan barınağına bırakın. Dileyenler yemek artıklarını biriktirerek haftanın belli günlerinde orayı ziyaret edebilirler. Hem de işleri kontrol ederler.Eğer çok istiyorlarsa, bir tane evlerine alıp, veteriner kontrolünde besleyebilirler.
Ne kediler, ne de siz huzursuz olunuz dileklerimle. Sevgiler.
GÜNAY SARAÇ