- 943 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Bir Saat
Sayın Adalet Bakanının ABD Adalet bakanı Eric Holder ile programsız emrivaki üzerine 1 saat görüşmek için çaktırmadan 22 saat uçuş gerçekleştirip gidip gelmesi medya da spekülatif açıklamalar gündeme getirdi.
Gerçekten de bu kadar önemli konu neydi? Bakan´ın verdiği yanıt adli konularla ilgili çalışmalar dedi. Siyasi ve diplomatik usül gereği tabiiki öyle diyecektir. Ne varki Kaz´ın ayağı hiç de öğle değil. Terör örgütünün ve DTP yetkililerinin, son aşamaya geldiklerini, bundan sonra özerk yönetim kalıpları üzerinde çalışma yaptıklarını açıklamaları, Wikileaks belgelerinin içeriği, durup dururken ABD´nin dört şehrimize konsolosluklar bu işlerini göremiyormuş gibi eyalet temsilcileri atayıp resmen göreve başlatması, Adana konsolosluğunun bir nifak yuvası gibi çalışması acaba bütün bunlar bir tesadüf mü? Hiç sanmıyorum.
Çünkü yeni anayasanın anahatlarının Türkiye Cumhuriyeti devleti yapısına göre değil, parçalanmış bir Türkiye yapısına göre hazırlanması talimatı verilmiştir. Kim inkar ederse etsin. Daha önce düşündüklerim nasıl bir bir gerçekleşmiş ise bu da aynı şekilde gerçekleşecektir. Benim üzüntüm milletin bu kadar duyarsız ve tepkisiz kalmasıdır. Aslı astarı olmayan inanç sömürüsüne kanmalarıdır. Eğer islam ülkelerinde Kur-an hükümlerine, Peygamber´imizin sünnetine ve prensiplerine uygun idare sistemi olsaydı dünyada hiç kimse müslümanların bileğini bükemezdi.
Sayın Adalet Bakanı kamuoyuna yanlış bilgi vereceğine önce kendi vicdanının adaletini düzene koymalıdır.
YORUMLAR
Yorumlarınıza ve duyarlılığınıza teşekkür ediyorum. Sizler ve biraz tarih okuyan herkes bilirki kendi içinde karışıklık yaşıyan ve bir birine düşen hiç toplum ve medeniyet kalıcı olamamıştır. Güçlü imparatorluklar bile. Bu günkü manşetlere baktığınızda bölücübaşının o bölgedeki vatandaşlara batıya göç etmemeleri ve batıdakilerinde mümkünse geri dönmeleri talimatını veriyor. Bu da bizim düşüncelerimizin doğruluğunun bir kanıtıdır. Umarım herkes bir an önce aklını başına toplar. Saygılar.
Suskunyolcu tarafından 12/9/2010 1:00:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Maalesef, benim de tahminlerim benzer yönde. Kürtler, ülkemiz topraklarına Nato ve Birleşmiş milletlet ordularının müdahale etmesi peşindeler. Irak'a yapılan müdahalede de onların oyunu vardı. Irak'ta sebep oldukları katliamlara doymamış olacaklar ki, aynı senaryonun Türkiye toprakları üzerinde de oynanmasını arzu ediyorlar. sonunda en çok kaybeden kendileri olacak belki ama bizler de çok şey kaybedeceğiz. Mesela ; yeni nesil artık onları affetmeyecek. Kürt düşmanı bir nesil yetişecek. Özerkliğ hatta devlet olmayı bile becerseler, İsrail halkının yaşadığı tedirginlikten yüzyıllarca kurtulamayıp, yaptıklarına bin pişman olacaklar. Oysa birlikteliğimiz, hepimize mutluluk ve huzur verebilir. Yıllardır, bu seçeneği denemeyi hiç düşünmediler. Dilerim, bir şok uyandırsın onları ve bu zararlı rüyadan uyansınlar.
Suskunyolcu
Sayın Ertuğrul TORUN,
Bilgilendirici ve uyandırıcı yazınız sebebiyle teşekkürlerimi sunarım.
Bu tip yazılara, Bu platformda ilginin az olduğu kanaatındayım.
Sorun platformda değil, bence platform üyelerinde.
Böyle bir yazı yerine, bir anınızı anlatıp karekterlere beş vakit namaz kıldırsaydınız, yazınız çok fazla ilgi görür ve yorum alırdı diye düşünüyorum.
Ne iyi ettiniz de bizimle böyle bir konuyu paylaştınız. Elinize ve yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.