- 438 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ARTIK LİG YAVAŞ YAVAŞ YOLUNA GİRİYOR
Artık lig yavaş yavaş yoluna giriyor. Üç büyükler kazandıkça ligin havası gelmeye başlıyor. Koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler misali üç büyüklerin olmadığı yerde Anadolu takımları kendilerini büyük yerine koydular ama büyük olmak o kadar kolay değil öyle hemen 5 büyük falan filan gibi saçmalıklara yer yok Türkiye’de 3 büyük var. Onları bile 3 büyük olmayı öyle kolay kolay sağlamadılar. Birilerinin itmesiyle şampiyon olup havalara girmekle bu iş olmuyor.
Zaten onlar olmadan tadı tuzu olmuyor. Şimdi Fenerbahçe Kayseri maçı bir Fenerbahçe Galatasaray maçının verdiği tadı heyecanı verebilir mi? Adam daha topa vurmasını bilmiyor gelip Fenerbahçe’ye gol atacak buna kargalar bile güler. Burada tabi büyük iş üç büyüklere düşüyor. Ligimizin seviyesinin yükselmesi Avrupa standartlarına ulaşması için ellerinden geleni yapıp bir daha böyle kötü durumlara düşmemeleri gerekiyor.
Avrupa’yla baş edebilmen için bir kere maddi yönden güçlü olacaksın, elini taşın altına sokacak yönetici ve sponsorların olması gerekiyor. Ona göre tesis ve alt yapı kuracaksın bunlar göründüğü kadar kolay olaylar değil. Anadolu takımları bırak bunları yapmayı daha oyuncularının, antrenörlerinin paralarını ödeyemiyor. Bunları nasıl yapacaklar? Öyle iki atkı sallamakla taraftar olunmuyor. 3 maç üst üste yenilseler bin iki bin seyirciye anca oynarlar. Bunlar başarılı iken burada olup daha sonra kaybolan taraftarlardır. Bakın Galatasaray’a ne kadar kötü günler yaşadı ama taraftarı hala arkasında bu işler bu kadar kolay olmuyor beyler.
Artık böyle saçma sapan işlerle uğraşmayı bırakıp futbolumuzu Avrupa standartlarına çıkarmamız lazım. Bunun için de dünya yıldızları için ülkemizi cazip hale getirmemiz lazım. Sponsorlarımızı teşvik etmeliyiz. Meşale yakıp sahaya atan rakip oyuncunun gözüne lazer tutan taraftar da istemiyoruz bizim bunlara ihtiyacımız yok benim futbolcum sahaya çıkar çatır çatır topunu oynar ve maçını kazanır böyle şeylere ihtiyaç yoktur onun.
Stadlarımızın kalitesini en üst seviyeye çıkarmamız lazım. Hayırlısı ile şu Galatasaray ve Beşiktaş da yeni stadlarına kavuşsa bizim ülkemizde de dünya, Avrupa kupaları düzenlense.
Dünyanın çeşitli yerlerinden milyonlarca insan gelip benim ülkeme de para akıtsa biz de bu paraları futbolumuzun geleceği için kullansak kötü mü olur?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.