- 907 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİZİ AFFEDİN!
Ey “Yelkenler biçilecek,yelkenler dikilecek” diyen bayrak şairim,bizi affedecekmisin? Biz ne ne yelkenler biçebildik,ne de yelkenler dikebildik.Ve ne hazindir ki senin de düşman bildiklerine karşı yelkenleri suya indirdik.Ve yine ne hazindir ki biz hala oyunda oynaştayız.Fatih’in İstanbul’u fethettiği yaşta olanların çoğu kulaklarında küpe,
Saçında pelik ile dolaşıyorlar.Fatihler doğuracak yaşta olanların da bazıları küpeleri dillerine ve göbeklerine takmışlar,bazıları da Türk’üm demeyi zul bilip,tüm değerleri birtek başörtüsüne indirgeyerek, lakin onlar da kendi sosyetesini yaratıp diğerlerinden geri kalmadan dolaşıyorlar.
Ey “Türk Milleti; altta yağız yer yarılmadıkça,üstte mavi gök çökmedikçe senin ilini ve töreni kim bozabilir” diyen Bilge kağan.Gel gör ki bizi yönetenler senin çaşıt dediklerin
İle beraber olup ilimizi ve töremizi bozdular.Şimdi Türk yurdunda Türk’üm demek suç
Oldu.Sen bizi bağışlayacakmısın?
Ey yüce Türk ordusunun yüce başbuğu Mete Han! Kalk doğrul yerinden,doğrul da şimdi ordunun başındakini bir gör.”Yıldırımlar yaratan bir ırkın ağfadıyız/Tufanları gösteren tarihlerin yadıyız” diyerek harbiye marşını söyleyenlerin başında şimdi, konuşursak borsa düşer diyenler var ne yazık ki…Ve onlar borsanın düşmesinden korkarken yurdumun bir yanında yangın var ve bu yangını çıkaranlarla beraber olanlar senin ordunu çete ilan ediyor.Ama bizim elimizden bir şey gelmiyor affet!
Ey benim “Allah katında hak din islamdır” diye bize tebliğ eden yüce peygamberim. Gel gör şimdi dinimizi ne hale getirdiler.Gel de, şu dinler arası diyalog diyerek dinimizi sulandıranların,papazlarla zangoçlarla sarmaş dolaş olanların ve yıllardır İslam dinini kendi çıkarları uğruna kullanıp Allah diyerek her haltı yiyenlerin yüzüne bir tükür!
Ne yazık ki biz bunlara karşı çıkınca bizi kâfirlikle suçluyorlar ve biz, sözkonusu dinimiz olunca üzerine gidemiyor naçar kalıyoruz bağışla….
Sen, bu vatanı küllerin arasından yeniden yaratan ve bağımsızlık benim karakterimdir diyen büyük Atatürk.Ne yazık ki şu anda senin kurtuluş savaşını başlattığın noktadayız.
Ekonomimizi IMF’ye, güvenliğimizi ABD’ye, dış politikamızı da AB’ye teslim ettik ve böylece bağımsızlığımızı kaybettik.Gençliğe hitabende belirttiğin gibi,memleketin bütün kaleleri zaptedilmiş,bütün tersanelerine girilmiş(satılarak) ,siyasi iradeyi elinde bulunduranlar kendi çıkarları uğruna ecnebilerle hertürlü menfaat ilişkisine girmiştir.
Millet,fakru zaruret içerisinde harap ve bitap düşmüştür…Kısacası düşman vatanın bağrına dayamıştır hançerini, biz de bekliyoruz bulunur mu kurtaracak bahtı kara maderini…
Ve diyoruz ki; Türk milleti her dara düştüğünde bağrından bir Bozkurt çıkarmıştır.Ve yine çok yakında bağrından bir Bozkurt çıkaracaktır..Biliyoruz ve o günü bekliyoruz! ! !
30/03/2006
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.