- 1157 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÜZERİMİZDEKİ OYUNLARIN ANLAMI
Biliyor musunuz? Milyonlarca çakal bir bir bizi pay ediyor. Yaklaşık bir asır önce bu kutsal vatan topraklarını bizler tüfekle, kılıçla, kalkanla savunurken onlar üzerimize havadan bombalar atıyorlardı. Doğuda Ermeniler binlerce insanımızı katlediyor, batıda Yunan Egeli insanımızı diri diri toprağa gömüyordu. Maraş’ta analarımızın baş örtüsü ile alay eden bir Fransız’a dedem sütçü imam tek kurşunla alnından vuruyordu. O buhranlı günlerde kazandığımız kurtuluş savaşını bize masada oynanan oyunlarla yine bir bir pay ediyorlardı. Ama bunun bilincinde olan Türk halkı başta ulu önder Atatürk olmak üzere kılıçla, tüfekle, bilekle kısacası yürekle kazanılan savaşı masada bırakmayacaklarını gösterdi bir kez daha. Hürriyet sevdalısı Mehmetçik şanlı bayrağımızı dalgalandırmak için kuyruğu yaralı Batı ile savaşarak bu vatanı böyle korudu.
Şimdi ise durum farklı devir kılıçla kalkanla tüfekle uzun mevzilerle donatılmış silah ve ordulara gerek yok! Masa başında bir kutu mürekkep, dört beş sayfa kağıtla savaş kazanma devridir. Kimin masada az adamı varsa o kaybeder oyunu kimin çok adamı varsa masada o kazanır tüm oyunu. İşte arkadaşlar bu günlerde bizler elimize aldığımız yılanı ancak bizi sokunca onun başını eziyoruz bu yüzden artık bir şeyler yapmalı uzun vadeli çözümler üretmeliyiz. Sizlere top kılıç kalkan tüfek alında cepheye koşun demiyoruz. Zaman masalarda oyun zamanı onun için tıbbın felsefenin ilmin tüm bilgileriyle de donatılın demiyoruz. Ancak biraz içimizde yatan vatan sevgisi yarın vatan hasretine dönüşmeden bir çareler arayalım diyorum. Sizlere isyan edin başkaldırın da demiyoruz. Lakin hasret bu tıpkı sevgiliye duyulan hasret gibi yarın vatan elden gidince anlarız hepimiz.
Günümüzde batının savaş taktiğine gelince önümüze bir AB dosyası geliyor. Daha önce evet arkadaşlar bu daha önce yendiğimiz bir savaş sonucu masada kabul ettirmeye çalıştıkları Serv’in zamana yayılmış bir benzeridir.
AB sürecinde bize olmadık kısıtlamalar getiriyorlar. Neymiş efendim Kıbrıs bir devlettir buda Kıbrıs Rum devletidir. İkincisi Ermeni Meselesi üçüncüsü arkadaşlar Anayasamız evet ona da karışıyorlar. Ve böyle onlarca eksikliğimiz varmış.
Bilindiği gibi Kıbrıs üzerinde oynanan oyunları az çok hepimiz biliyoruz Kıbrıs’a yetmişli yıllarda yaptığımız çıkartmada barışa gittik biz savaşa değil. Orada Rumların Anadolu’da kurtuluş savaşı sırasında Ermenilerin yaptıklarının bir benzerini gördük. Oradaki analarımızı babalarımızı öldürdüler genç kızlarımıza tecavüz ettiler erkeklerimizi kurşuna dizdiler biz ise oraya sadece barış getirmek için gittik arkadaşlar. Sadece barış… Allah’a şükür Mehmetçik kardeşi için canını esirgemedi ve harekat başarı ile sonuçlandı. Geçen yıllarda ise bize şunları dediler bizim için Adaya savaşa gittik ve orada huzuru kaçırdık dendi. Bu yüzdende ada bizim sayılmadı. Adada yerimizin olmadığı söylendi ve adanın Rum devleti olarak AB alınma süreci başladı. Türkiye Rum devletini tanımadı ancak ben masada kız atıyorsam sen kral atacaksın ki hem arkadaşım iş yapacak hem de benim oğlan iş yapacak. Arkadaş adamlar şirket kurmuş sen ne kadar bilekle kazanırsan kazan adamlar masada oyuna alışmış seni yapmadığın bir iş için suçluyorlar. Sen AB girmek istiyorsan bunu kabul et diyorlar. Bilmiyoruz devlet büyükleri ne yapıyor bu durumda.
İkinci masa oyunu ise ‘Ermeni Meselesi’ neymiş efendim biz katilmişiz daha neler biri çıkıyor bunları diyor ama bizim bir aydınımız çıkıp da yalan söyleme otur yerine vatan haini seni demiyor.kimse bilmiyor muydu? Orhan Pamuğun düşüncelerinin ne olduğunu Fransa’ya gitmeden önce. Biliyorlardı ve o bilenler hala aramızda yaşıyor yaşatıyoruz. Ekmeğin ucundan da en büyük payı onlar alıyorlar. Allah’a şükür Türk milleti iğnenin bir yerden battığının farkına vardı.
Evet sayın arkadaşlar günümüzde ermeni soykırımı diye bir tabir var. Nerden akıllarına geldiyse artık ellerinde tüfek yok tüfeği çekecek yürekte kalmadı bizim Türk evladı olduğumuzun da farkındalar onlar Haçlı Çin torunları gibi hilelere başvurdular. Biz ise Hun torunuyuz arkadaş zehirliyorlar bizi eskiden kızlarını gelin verip bize ve zehirlerlerdi hakanlarımızı şimdi ise medya ile zehirliyorlar. AB girmek için biz bu Ermeni soykırımını yaptık diyecekmişiz edince ne olacak diyenler olabilir ne olacak arkadaşlar bu topraklarda yani Doğu Anadolu’da Ermeni devleti kuracaklar tıpkı Kıbrıs’ta yaptıkları gibi burayı da alacaklar elimizden. Biz ne yapacağız tabi ki kabul etmeyeceğiz seksen yıl önce Serv’de olduğu gibi kabul etmeyeceğiz arkadaşlar. Ama ne diyor adam AB sürüyor önümüze. Sanki çocuğun önüne şeker veriyor sonra alıp ağlatıyor. Bizi yıllardır AB ile oyalıyorlar. Ve bin türlü bahane uyduruyorlar. Türkiye’de bir Fransız vatandaşı gelse Fransa Cezayir’e soykırım uyguladı dese onun dilini önce bizim Türk askeri keser ama bizim vatan hainleri başlarda taç olur ve gider nobeli alır. Haksızsam haksızsınız deyin lütfen. Biz vatan haini yetiştirme yurdu olmuşuz artık o kadar Orhan Pamuklar var ki. Ama bir o kadarda vatan sevdalısı var. Korkmayın
Ey! Türk evladı illa ki vatanı korumak için topraklarının elinden alınmasını mı? Bekleyeceksin! Ananın bacının namusuna dil uzatılınca mı? İrkileceksin ? görüyorsun işte baş örtüsü diyor adam farkında değil misin?
Üçüncü konu anayasamız. Bilindiği gibi bu da bir eksiklikmiş batı dilinde. Anayasamıza da sonunda el attıklar onunda tadını tuzunu kaçırdılar. Anayasamızda bazı eksiklikler fazlalıklar varmış. Bunlar düzeltilecekmiş. 2004 yılında neler oldu bilseniz vatan hainlerinin önü açıldı idam kalktı hatta DGM kalktı arkadaşlar hani en sert anayasa 82 Anayasasıydı ne oldu. Değiştirilemez hükümleri vardı onlar da değişti arkadaşlar değişmeye devam ediyor. Ne yazık ki 2004 yılında çok şey kaybettik kazanmadık. AB müzakereleri adı altında hükümette bunları yaptırdılar. DGM kalktı, idam kalktı vatan hainliği suç olmaktan çıktı… kimse çıkıp da sanane demiyor. Hani Iraka barış için gitmişlerdi bir zamanlar neyse… evet yakında göreceksiniz AB için istiklal marşını da okumayın der bu batı celladı. Otuz bin insan insanın katili AB sayesinde hala yaşıyor, yaşatıyorlar. İMF oyunu AB oyunu derken yakında bizi biz olmaktan çıkartacaklar. Ben bu satırları ne kadar yazsam belki büyükler okumayacak ama sizler lütfen okuyun ve okutun. ,
Evet arkadaşlar üzerimizde oynadıkları nice oyun var daha saymakla bitmez. Duyarsız birkaç iş adamı elindeki fabrikayı yabancılara satıyor karayolları ihalesine yabancı bir şirket giriyor. Üzerimizde Türk yazan elbise göremiyoruz birde yabancı markalarla övünüyoruz. İletişim medya yavaş yavaş yabancıların eline geçiyor zamanında Mondros ile alamadıklarını para ile alıyorlar biz de hala bakıyoruz duruma. Çocuklarımız Türk kültürü yerine yabancı kültürleri öğreniyor. Sabahları çocukların kültür dolu proğramları izlemesi gerekirken kadın proğramları ile çocuklarımız aile içi şiddetin en alasını görüyor ve aklında olmayan şiddeti aşılıyoruz kendi elimizle evladlarımıza. Her nesil yeni nesli bir üst seviyeye çıkartmak için uğraş verir. Baba ben okuyamadım der evladını okutur ana ben çile çektim kızım çile çekmesin bari diye uğraş verir soruyorum hangi Türk ana babası yapmıyor bunu? hepsi yapıyor yapmaya devam edecek Allah’ın izniyle. Ama arkadaşlar bakıyoruz medyaya farklı şekillerde olumsuz örnek oluyor çocuklarımıza ve yarın yabancılar medyayı tamamen ele geçirince vay halimize.
Evet arkadaşlar içimizdeki akıntıyı bu yollarla durdurmaya çalışıyorlar bunlara izin vermeyelim. Allaha bayrağa vatana millete ana babaya saygılı olalım şehidlerimize dualarda bulunalım onları unutmayalım. Hepiniz allaha emanet olun selametle kalın arkadaşlar Allah türkü korusun ve imanıyla birlikte yüceltsin… Hoşçakalın!
HİRAZYEM
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.