- 828 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GECE' KOKUSU
GECE ’NİN KOKUSU
Artık saat gece yarıs olmuştu .00.02 idi yeni gün olmuş biten gün yorgun yorgun kendini yeni güne bırakıyordu artık takvimlerden bir yaprak daha kopmuştu . Geriye kac kısacık günüm kalmıştık ki kimbilrdi. Saat 00.02 iki bayram dı onbir ayın sultanı ramazan ayından sonra büyük bir sabırsızlıkla beklenen bayramdı. Yanlızdım evde yapayanlızdı ...gecenin karanlığı çöktükce yanlızlığım benden intikam alırcasına acımasızca çöküyordu üstüme canımı yakıyordu.
Artık her yer karanlık geliyordu bana küçüçük odamın içinde esrarengiz bir karanlık , afilli bir yanlızlık vardı. Sanki kokusunu alıyordum katran karası gecenin kokladıkca canımı yakıyordu ama koklamak istiyordum hiç durmayacasına koklamak istiyordum.. Tek tim evde tek , elim kumandaya uzandı nasıl olduğunu anlayamadım birden kendimi aptal kutu ile başbaşa buldum. Kanallarda gezinirkene kanalın birinde futbol macı vardı izlemeye koyuldum izliyormuydum sanki sadece boş boş bakan gözlerim ordaydı birde bedenim vardı odanın içinde ruhum aklım nerdeydi kim bilir.
Macın başlarını kacırmıstım ileryen dakikalarda macın yardım macı olduğunu duyunca moralım yerine gelmişti biraz gülümsemiştim. mutlu olmuştum birde eski futbolcuları görünce çocukluğum aklıma gelmişti çocukken biriktirdiğim sporcu kartlarını hatırladım tebessüm ettim peşinden ah çocukluğum dedim ...
Mac bittiğinde odam sanki birden dahada karardı sanki benim sadık dostum yalnızlık anlık tebessümümü fark etmişti sanki tebessüm ederek onun canını yakmıştım sanki benden aldığı bişileri bir anlıkta olsa geri almıştım yanlızlığımdan toparlamıştı kendini
yanlızlığım yapimiştı yakama tekrar hemde hiç aldırış etmeden cığlıklarıma daha da sıkı sarılmıştı yakama canımı çok yakıyordu işini layıkıyla yapiyordu yanlızlığm. Günlerden cuma idi bayramdı ben yine yanlızdım bir hiç yakamı bırakmayan yanlızlığım birde hiç calmayan bana kırgın cep telefonum vardı yanımda belkide elinde olsa oda beni bırakacaktı tekbaşıma günlerden bayramdı yanlızdım ben yanlız.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.