Sanat toplum için mi? sanat sanat için mi? Sanat Şeytan için mi?
"Şükran Moral’dan seyircinin önünde lezbiyen performans"
( Basından )
Ne günlere kaldık demeyeceğim.Bu ülke daha neler görecek? Asıl merakım bu....
Ar perdesinin yırtıldığı günümüzde,ilk masturbasyonunda spermlerini sildiği peçeteyi sergileyen "sanatçıyı"!!! bile gördü bu ülke.Nedir bunun lügatteki adı bilmiyorum.Şuan hatırlamıyorum ama ya Necip Fazıl veya Akif söylemişti diye aklımda kalmış " biz İslam ahlakını bıraktık,batı da bize ahlakını vermiyor o sebeple ahlaksız kaldık"
Aslına bakarsak, bunlar normal şeyler bence.Düşünsenize,yaşadığımız ülkede ki; "İslam toplumu","yüzde bilmem kaçı müslüman","İslamın en iyi yaşandığı memleket" vs.vs. vıdı vıdı...ekranlarda boy boy ensest ilişkelerin işlendiği diziler,gazete ve televizyonlarda bizlere flaş flaş diye verilen küçücük çocuklara tecavüz haberleri,ağızların sulanarak izlendiği kalbur üstü edilmiş,bel altı tecavüz sahneleri....Aman Allahım diye başlayıp sonuna kadar izlediğimiz iğrençlikler.....
Din adı altında sunulan garip bir İslam anlayışı.Ne halt yersen ye Allahtan af mededi..Ucuz cennet propagandası,bir aylık müslüman bezirganlığı..sonuç "Şükran Moral’dan seyircinin önünde lezbiyen performans" Allah c.c. ne sabırlı "Ya Hay Ya Kayyuım".......
Vicdanların firari olduğu bir bünye elbette bu gibi şeyleri kaldırabilir.Lakin beni asıl düşündüren bu zamanda,böylesine çirkeflikler vukuu buluyorsa.?????Yarını düşünmek bile aklın başka bir organ ile yer değiştirmesine ramak bırakıyor düşünceyi.Her birey elbet Allah ile kendisi arasındaki sorunları cari hesabı ile sorgular.Ancak ucu gelip bize dokunuyorsa,ya salyalı ağızlarımızla gözlerimizi üzerlerinden ayırmadan kınayarak ihtilam oluruz.Yada yaşasın Cehennem diye odunların çıtırdamasını seyre dalarız.
Dua ile.....
YORUMLAR
yanlış eğitimler sonucu çıkarlara kurban edilen insanlığın kanamalı vahim tablosu...:(
sürü psikolojisini bırakıp aklımızı başımıza devşirdiğimizde güzel günlere dönmek mümkün..:)
sevgim saygım tebriklerimle...
hattab
Sabiha hanım,
Bize sunulan her meyveyi düşünmeden ısırırsak eğer ya zerk olan zehirler ile bünyemiz bir anda yeksan olur.yada bünye o zehire aşina olur,müptela olur.Belirttiğiniz gibi yanlış eğitim ve çıkarlar sonucu kurban edilen bir güruh mevcut.Lakin anlamadığım iştahla o zehirli meyveyi hem yiyip hem de zehirli bu yaa demek akıl karı mı ?
Türk toplumu öyle bir hale gelmiş ki; övünen !!!!
Peygamberi ile övünür onu yad eder ağlar,sızlar ama; onun yolundan gitmez..
Atası ile övünür,mangalda kül bırakmaz.Çanakkale,sakarya türkülerini şevkle söyler ama; atasına ihanet eder...
Sanırım sorun şu ; orda bir köy var uzakta gitmesek de kalmasak da o köy bizim köyümüzdür zılgıtını ve/veya ninnisini kulaklarımıza küpe yaptıklarından
Anlasak şunu gidemediğin yer senin değildir.Uymadığın dine mensup değilsin.Örnek almadığın ata sana ait değildir.Ve dahi o seni bu şekil görse evlatlıtan afaroz eder.
Vesselam biz aklımızı başımıza devşireceğimize fikrimizi ve ahlakımızı fikirsizlik ve ahlaksızlıkla devşiriyoruz...
Sevgi,saygı ve hürmetlerimle......