MADALYONUN DİĞER YÜZÜ
Ne mutlu ki o kadına .Onu seven bir eşi,evine bağlı sadık bir kocası var.Her akşam hiç kaçamak yapmadan evine giden ve hasretle karısına sarılan bu adam mutlumu acaba?
‘’Bir tiyatro perdesi açılıyor.Erkek kapıyı çalmadan yavaşca anahtarıyla açıyor,nefis kokular geliyor burnuna,ona yemek hazırlayan bir eş var mutfakta ve usulca ona yaklaşıp ensesinden öpüveriyor.K adın ürperiyor,alışkın olmasına rağmen mutluluktan kızarıveriyor yanakları,hemen dönüp hızla eşinin boynuna sarılıyor.
Bütün günün yorgunluğunu atıyor adam,onu seven ,ona tapan bir eşi var.gözlerine baktığında içini titretiyor kadını.sıcacık ,tatlı,masum,sevecen…
Mutlu ve hiç ayırmadan gözlerini birbirlerinden yemeklerini yiyip içkilerini yudumluyorlar.Yıllar geçmiş oysa ve onlar hala aynı sevecenlikle bakıyorlar birbirlerine.Her zaman birlikte yaptıkları şeyi yine yadırgamadan yapıyorlar,sofrayı topladıktan sonra adam yorgun ve mutlu koltuğa atıyor kendini.Yatmıyor,oturuyor.Kadın bir kedi gibi yanaşıp dizlerine başını koyup saçlarının okşamasını istiyor.
Çok şey paylaşmışlar bugüne dek.hep aynı kanalı izlemişler,hep aynı müziği dinlemiş,birlikte duygulanıp ,beraber olmuşlar,dans etmişler saatlerce,aynı şarkıdan hoşlanmışlar,aynı kitapları okumuşlar.Adam bazen inatlaşmış yaptıkları yorumlarda,kadın yine aynı sevecenlikle yorumlar yapmış.Ve her seferinde ortak bir nokta bulmuşlar.
Birlikte gezmişler,birlikte alışveriş etmişler,hiç sıkılmamışlar mı birbirlerinden? Belki ama o anlarda birbirlerine bunu açık yüreklilikle anlatmışlar.Ve adam bazı geceler arkadaşlarıyla geçirmiş güzel anlarını ve kadın arkadaşlarıyla paylaşmış güzel duygularını.Ve yine akşamlarda yine birlikte olmuşlar.’’
Tiyatronun perdesi kapanır..Kadın ‘’neden geldik ,hiç güzel değildi,evde otursak olmaz mıydı’’diye diye eve kadar konuşur durur.Ya da Erkek ‘’bu tiyatroda neydi.anlamsız.arkadaşlarımla maçım vardı,bilet alırken bana mı sordun,bir daha bana sormadan kalkışma böyle bir şeye ‘’diye diye eve kadar konuşur durur.
Eve vardıklarında iyi geceler bile dilemeden ikisi de odasına çekilir ve hemen uykuya dalarlar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.