- 706 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
BiLiyorsun ` BiLmiyorsun.
aslinda bu yazinin basligi ’ Bilmiyorsun ’ olacakti bi kaç gün önce .. ve sonra söyle devam edecekti :
’ Gün nerde baslar gece nerde biter ? .. günesin üzerine dogdugu her meridyen gerçekten aydinlik midir ? .. karanlik yildizlarin altinda midir?
Bilmiyorsun ki ; bendeki sana karsi olan bu duygu, sen bilmedigin müddetçe, ayin hep o karanlik yüzü kadar gizli kalacak .. burdan milyarlarca insanin her gün bakip da göremedigi karanliktan bahsediyorum .. neden sadece ayin bir yüzünü görebilir insanlar ?
kendi çevresindeki dönüs süresiyle dünya çevresindeki dönüs süresi ayni (27,322 gün) oldugu için dünya’dan hep ayni yüzü görünen uydu. yerçekimi ivmesi dünya’nin yerçekimi ivmesinin altida biridir. dünya’ya uzakligi 363300 km ile 405500 km arasinda degisir. dünya üzerindeki kütle çekimi etkisi gelgit olaylarina yol açar ..
iste bu yüzden .. ay biraz yakin olsa bize ya da biraz daha hizli dönse uydusu oldugu dünyadan .. görebilecektik karanlik yüzünü de ..
Bilmiyorsun ki ; senin yüzünden haziranda üsüyorum
Bilmiyorsun ki ; her gece yine yanan benim .. uykusunda olan sen ..
Biliyor musun ? ’ bilmiyorsun ’
-------------------
böyle devam etmedi ama bu yazi
söyle devam etti :
Artik Biliyorsun
benim için gün sen günaydin dediginde basliyormus ve sen gülümsediginde
benim için karanlik yildizlarin alti degilmis gözlerinmis her kapadiginda ..
artik biliyorsun seninle her gün is çikisi eve kadar gelen ben .. metrodaki çiglik ben .. ses ben .. rüzgar ben ..
artik biliyorsun , su zihnimde dekore ettigim tepede çinar agacinin altindan baktigim sen
diger yüzlerin güzel olmamasinin sebebi de sen ..
simdi o ellerinden kanatlanan kus kadar hafif tüm duygularim
çünkü söyledim artik ..
bu gece rahat uyuyabilmek için söyledim
bu gece artik isigi kapamak için söyledim
bir gece de birisi uyuyamasin diye söyledim
bu yüzden söyledim baskasi sandigin kisinin aslinda sen oldugunu .. aslinda senden hoslandigimi ..
ve bunu duydugunda tam 4 dakika sustun
benim aklimdan 4 gündür geçen her sey 4 dakikada senin aklindan geçti .. ne kadar hizli degil mi ?
ben beni arkadas olarak görenleri sevemedim hiç bi zaman ’ ama ben seni arkadasim olarak görmüstüm’ diyenleri ya da ’istersen arkadas olarak kalalim’ diyerek yan cebinde tasiyanlari sevemedim
’ çok hizli gelisti her sey ’ diyenler vardi bir de ..
çok hizliymis .. ne hizli olan anlamiyorum ki ?
ben makroyu severim mikrolardan bahsetmiyorum sana ..
benim sana olan hislerim çok büyük çünkü ..
makro olarak günes dünyaya 150 milyon km uzaklikta ve 8 dakikada geliyor buraya isigi .. dünya kendisine isikk verenin etrafinda saniyede 29.8 km hizla dolaniyor ..
bir gün sadece 24 saat, sen yoksan asirlar gibi ..
hizli olmak nedir ki .. ben hoslandiysam senden bunun yavas mi olmass gerekirdi .. ben hiç bir zaman yavas adimlarla birinci gelen kaplumbagayi sevemedim .. benim idolüm hala ben bunlari yaziyorken bile o agacin altinda yatiyor bile olsa tavsandir .. bu yüzden ayin öteki yüzünü göremiyoruz .. biraz yavas olsaydim eger senin yüzünü bile göremezdim ben .. ve bu gel-git ler bitmezdi hiç bir zaman içimde ..
senden bana kosar adimlarla gelmeni istemiyorum ..
ve sana dedigim gibi ; ( burasi çok önemli )
’ tercih senin degil mi ? hayat senin degil mi yürüdügün yol sana ait degil mi ? seni tutup da kolundan çekmiyorum sadece hoslandigimi söylüyorum. benimkisi bir teklif degil sadece bil istiyorum. istersen benimle beraber yürürsün bu hayat yolunda istersen devam edersin diledigin gibi, diledigin kisiyle ’
SchIzopRenia
YORUMLAR
ilk satırlardaki rakamları okumadan geçince daha bir az yorulur oldu beynim.
devamı ve bağlayışları zaten beğendim, final fazla dürüst
"ben söledim sen ne halin varsa gör" demişsin resmen. neyse sonuç olarak ben beğendim yazını.
ama şu italikler yok mu, hem de siyah üstüne açık sarı olanından :)
başka samimi haykırışlarda görüşmek üzere.
gülden