- 630 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Okyanus'umm..
Keşke sende beni,benim seni sevdiğim kadar sevmiş olsaydın.O zaman "yapamıyorum" diyemezdin bana.Bensiz yapamazdın sen.Sahi deniz gözlüm,hiç özlemedin mi beni ? Hiç gözlerimi,sesimi,beni özlemedin mi ? Peki ben kaç senedir görmüyorum deniz gözlerini ?
Eğer beni gerçekten sevmiş olsaydın "yapamıyorum" demek yerine emek verirdin.Sende uğraşırdın benim için,benim gibi.Sahi sevgilim,ben mi fazla abarttım yoksa sen mi bilmedin hiç sevmeyi ?
Bazı geceler birden geliyorsun aklıma.Doluyor içim,hüzün kaplıyor.Çoğu kez saçlarımı okşuyorum senin yerine.Bir çocuğun annesine muhtaç kaldığı gibi,muhtaç kalıyorum ellerine..
Sen sevgilim,ilk ve sonbaharım oldun.Aldın mutluluğumu benden.Yerine hüzün dolu bir boşlukta bıraktın beni.Sen döktün yapraklarımı.Seninle yaşlandı gözlerim.En büyük mutluluğum ve en büyük hayal kırıklığım oldun.Sahi sevgilim,peki sen mutlu musun şimdi?
Dayanmak zor..Acılarım büyük..Yapayalnızım artık.Her gün biraz daha ölüyorum bu boşlukta.Kendi dünyamda bir çok cevabını bulamadığım soruları çözmeye çalışıyorum.Ne yaptığımı bilmiyorum,ne yapmak istediğimi de..Sadece özledim..
Çok geç artık deniz gözlüm.Her an biraz daha boğuluyorum gözlerindeki o okyanusta..Yapamıyorum,yoruldum artık..
Çok geç artık..Cesaretim kalmadı bu hayata,aşka ve .. sana ..
Çok geç kaldık Okyanus’um..Beni Affet...!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.