- 1026 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
NERDEN ÇIKTIN KARŞIMA...!!!!!
Makalenin başlığından da anlaşılacağı üzere,yaşanacaklara engel olamıyor insan...Bunun adına ister kader ,isterseniz şans deyin.....İnsan hayatı süprizlerle dolu....Yeter ki,hayat bize kötü süprizler hazırlamasın....!!!!
Nereden başlayabilirim ki,anlatmaya.??.Anlatacak da,yazacak da o kadar çok şeyler var ki.....Ama ben ,hayatımın bu kadar karmaşık ve zor geçeceğini nerden bilebilirdim ..???
Yaşanacak ne varsa hayata dair ,hepsini yaşadım sanırken,’görecek günler varmış daha..
Çocukluğum,gençliğim,hayallerim ve hayattan beklediklerimin birer birer ,evliliğimle birlikte yokolduğunu görmek çok ürkütücü..!! Bu yıllarca uyuştuğumun bir tokat gibi yüzüme çarpması sankiii..Hani ’ KRAL ÇIPLAK ’ diye bir hikaye vardır ya !! Onun gibi bir şey..Gerçeklerle yüzleşmek bu olsa gerek..Çocuklarımın ve de özellikle benim çook canım yandı,hakikaten...Çocuklarım için bu yaşadıklarımız belki ileride kuracakları hayatlar için bir ders olabilir ,onların geleceğe dair hayalleri hala devam ediyor ancak benim hayallerim,umutlarım elimden alınmış ..Böylece hayatla ,kendimle yüzleşmek ,yaşamın kıyısında olduğum gerçeğini bir kez daha kafama vura vura öğretti bana.......Başından beri sorunlu olan ilişkilerimiz,o kadar hayattan koparmış ki,beni...!!Mesela;yazmayı çizmeyi,sosyal faaliyetlere katılmayı hatta bizzat içinde çalışmayı ,kendimi geliştirecek ne varsa ,eşim dediğim insan tarafından gereksiz bir zaman harcama olarak algılanıp tartışma konusu yaratılması,beni evine ,çocuklarına,işine hapseden bir robot haline getirerek ,basit düz bir hayat yaşatarak cezalandırdı ,diye düşünüyorum....Ayrıldıktan sonra şimdi anlıyorum ki,yaşadığım şeyler,benim istediğim bir hayat değilmiş...Ama ne yazık ki,bunu şimdi anlıyorum...Ve çook geç kaldığımı düşünüyorum....Nasıl bu kadar kör olabildim kendime de şaşırıyorum ve kızıyorum !!!!Demek ki,insanlar bazı dönemlerini yaşamadan ,yaşadığını zannederek yaşıyorlar....Bu ne kadar acı bir durum,öyle değil mi ??? Kısaca bunun anlamı ; hayatı ıskalamaktır..!!!Ben şimdi çok iyi anlıyorum ki,hayatı çok kötü ıskalamışım..!!!! Bunu sana borçluyum ,artık hayatımda olmayacak olan eski eşim......!!!!!Bana bu yaşattıklarından dolayı sana teessüflerimi iletiyorum.....Bundan sonra hayat benim için nasıl olur bilmiyorum...Gelecekle ilgili şu an hiç bir planım yok...Kafam çok karışık......Çünkü daha önce yapılan planlar suya düştü,hem de tam otuz yıl sonra !!!! Bundan sonra asla planlar yapmak istemiyorum.....Hepsi fiyaskoyla sonuçlandı çünkü..!!!Bundan sonra çocuklarımla hayatın ve başka hiç kimsenin bizi üzmesine fırsat vermeden yaşamaya çalışacağız...İnşallah onların hayalleri gerçekleşir..!! Bana dair tüm kapılarımı şimdilik kapattım....Bundan sonra kalbimi fethedecek insan yok benim için....Olacak olsa da ,kalbim o kadar kırık ki,o kırıklar o insanın da canını yakar diye düşünüyorum....Bir gün yaralarımı iyileştirecek o insan karşıma çıkarsa belkiiiii...Ama çoook zor.....
Bu yazdıklarımdan ne kadar karamsar ve ümitsiz olduğumu düşüneceksiniz !!! ASLAAAA.....ÜMİTSİZLİK ,BENİM KARAKTERİM DEĞİLDİR..BEN MÜCADELEYİ SEVEN BİR İNSANIM...Ancak,çooook yorgunum çoook.....Sadece ,her türlü duygu ve düşünceye karşı nötür vaziyetteyim...Sadece hayatın akışına bıraktım kendimi...Ne getirir,ne götürür bilemiyorum...SÜPRİZZZZ.....Dileğim o ki,tanrım bana acısın da bundan sonra yüzümüzü güldürecek süprizler çıksın karşımıza...
HER ŞEYE RAĞMEN HAYATTAN HİÇ ÜMİDİMİ KESMEDİM...SADECE ÇOOK ÜZGÜNÜM...
ZAMAN ACILARIN EN İYİ İLACIDIR !!! DİYE ,DÜŞÜNÜYORUM.....UMARIM HERKESİN KARŞISINA, ’İYİ Kİ,ÇIKTIN KARŞIMA ’DEDİRTECEK İNSANLAR ÇIKARIR....
SEVGİYLE KALIN................
YORUMLAR
NYAZI VAR DA BEN Mİ GÖREMEM, KARŞIMA ÇIKSIN DA YAZI NERDEN ÇIKARSA ÇIKSIN
gonulbeyan
Yazıyı görmemekte haklısınız...Tam kaydedecekken bir hata oluştu,yeni düzeltebildim...Özür dilerim...Ayrıca uyarılarınız için teşekkür ederim..
Sevgiyle kalın
gonulbeyan
yazıyı kaydederken bir hata oluştu.uyarınız için teşekkür ederim..şimdi okuyabilirsiniz...selamlar..
sevgiyle kalın