Yerim Ben Seni
McKenzie sadece 4 yaşında ve okuldan atılmış. Öğretmenlerine ve arkadaşlarına saldırıyormuş. Yönetim onun bu saldırgan tavırlarından bezmiş ve okuldan atmış.
İfadeye bakar mısınız... yüzünden cinlik akıyor. İnanılmaz tatlı bi çocuk. İnsan onu okuldan atmaya kıyamaz ya.
Çocuk yaramaz olduğunu inkar etmiyor zaten... yüzüne dikkatle bakarsanız gözlerine ve gülümsemesine :)))) müthiş müthiş.
Einstein’ı da okuldan atmışlardı sonra dünyaya rezil oldular. McKenzie’yi okuldan atmanın Einstein’i okuldan atmaktan bi farkı yok. Sonra pişman olacaklar ama iş işten geçecek.
Benden söylemesi...
Ya verdiği artistik poza ne demeli... yarım ağız gülümsemesine...
:))))))) Ah şirin bebem ah... Her ne yaptıysan yaptın... Sana yapılanı biz ülkemizde katillere canilere bile yapmıyoruz.... bi görsen... herkes bacımız herkes kardeşimiz!
Hiç takma kafana... Minik Emir’ime dediğim gibi; hergün hergün okul mu olurmuş. Daha sadece 4 yaşındasın. Oyna, zıpla, cam kır, kedilerin kuyruğunu çek, bahçelerden erik çal.
Sen bunları yap gel yanıma... yeni yaramazlıklar öğreteyim sana... ama lütfen önce o iskeletli kıyafetini çıkar. :)))))))))))))) Psikopata bağlanmış gibi görünüyorsun.
Cansın sen can... Yerim ben seni...
:) İyi bayramlar...
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
:))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Sevgili Esma hanım. Ne kadar doğru söylemişsiniz " Sana yapılanı biz ülkemizde katillere canilere bile yapmıyoruz.... bi görsen... Herkes bacımız herkes kardeşimiz!"
Bu gün gazetelerden birinde Belçika'da devlet televizyonunda yapılan bir yarışmadan sorulan bir sor ya verilen cevap " Türkler" oluyor. Oysa doğru cevap "Yahudiler" olacak. Spiker soruyor " doğru cevabı bildiğiniz halde neden yanlış cevap verdiniz? diye. Söylediği söz kanımızı dondurmalı ama hiç birimiz tepki bile vermedik " Evet doğru cevabı biliyorum ama söyleyemezdim. Yahuduiler beni korkutuyor ama Türkler ne söylersen söyle susuyorlar. Onun için Türkler dedim" diyor.
Evet biz her şeyi sineye çekip oturuyoruz. Keşke McKenzie burada yaşasaydı değil mi?
Sevgiler yüreğinize
Esma KAHRAMAN
Türkler susuyor. Çünküüüü;
konuştuğunda evde anne-babası
okulda öğretmeni
askerde komutanı
işe girdiğinde amiri
kadınsa; abisi, babası, sevgilisi, kocası, amiri, kaynanası, görümcesi, kaynı...
daha da olmazsa töreler susturuyor.
Devleti, milleti daha hiç söylemiyorum.
Demem o ki Sayın Yazarm;
te-re-lel-lel-le-re-lel-lel/le-re-lel-lel-lel-lel-li-yar
McKenzie burda yaşasaydı bilinçaltı karışırdı :)
Teşekkür ve sevgilerimle...
Esma KAHRAMAN
Sahi pabuç dama niye atılır ki!
Bilmiyorlar çocukları bilmiyorlar. Onlar koca bir dünya ve tertemiz. :) Çamurda bile oynasalar...
Bazıları bunu ah bi anlasa...
:) İyi bayramlar canımcım. Sevgilerimle.
Esma KAHRAMAN
Sefalar getirdin.
Sürgün diye bir film var....
Özellikle öğretmenler ve eğitimcilerin;üstüne tüm insanların(anne ve babalar özellikle) izlemesi gereken bir film...
Mckenzie'ye gelirsek...
Dediğiniz gibi bakışında bile zeka fışkırıyor...
Yaşım fazla olmamasına ve de hayat tecrübem fazla olmamasına rağmen;şu yaşıma kadar hep çevreyi izlemiş ve de gözlerinden ne halt olacağını anlamışımdır:)))
Bu çocuk da dediğiniz gibi...
Çok farklı...Aynen her insan gibi farklı...
Bir gün gelir;ya sokaklarda bir gurubun,çetenin başı olur....
Ya da çok üst bir yerde bulunur...
Böyle çocukların orta bir hayat yaşaması;çocuğun fıtratına ters çünkü...
Pedagog olmadan; pedagojik bir eğitimi üstlenmek çok önemlidir..
Size de Rabbimden inayet diliyorum bu konu da ablacım:))
Saygımla,Sağlıcakla kalınız..!
Esma KAHRAMAN
:) Sokak çocuğu, çetebaşı falan olmaz. Onda o gözler varken yanlış bir adam olmaz.
:) Duana da AMİN diyorum.
:) Sevgiler.
Adı : McKenzie
Yaş: 4
Öğrenim Durumu : Anaokulu
Suç: Saldıganlık (Okuldayken,öğretmenlerine ve arkadaşlarına.Eve döndüğünde de anne-baba ve kardeşlerine şiddet
uyguladığını itiraf etmiş.)
Gerek TV ekranlarından,gerek basından üzülerek takibettiğimiz olaylar aklıma geliverdi nedense.
Özellikle de,ABD'nde otomatik silahlarla sık sık okulları basıp,öğretmen ve arkadaşlarını rehin alan öğrencilerle ilgili
haberleri hatırladım birden.Daha da kötüsü,okul önünde korku dolu gözlerle bekleyen veliler,yetkililer ve bazen de faciayla biten bir eylem...
McKenzie,çok tatlı bi çocuk.
Yapar mı ki?Yapmaz tabi ki!..
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
4 yaşındaki bir çocuğu eğitmek yerine toplumdan arkadaş çevresinden uzaklaştırmak sağlıklı bir davranış değil.
Eğitimcilerin bu davranışa maruz bıraktıkları bir çocuktan büyüdüğünde iyi bir insan olmasını beklemeleri olsa olsa haksızlık olur...
:) Herşeye rağmen McKenzie büyüdüğünde iyi bir insan olacak. :) Tüm sevdiklerim gibi.
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Pedagok musun kardeşim?
Yazını gülerek ve beğeniyle okudum.
Her satırına katılırım.
Günün en şirin yazısıydı.
Akıcı ve eğiticiydi aynı zamanda.
10 numara bir yazı vesselam.
Saygılar.
Esma KAHRAMAN
İiddia ediyorum, bu çocuğu okuldan atanlar çocuklar hakkında hiçbir şey bilmiyor.
:) Zarif ziyaretine teşekkür ediyorum Sayın Yazarım.
Sevgiler.