- 1232 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
!ENGELLERİ OLAN BİZİZ ASLINDA!
Bazen deriz ya hani , bir bakışın bir gülüşün bir salınışın yeter diye ...
Ya yapamıyorsak bunları.
Ya anlatamıyorsak derdimizi beden diliyle
Hiç düşündük mü ? Gören gözler, görmeyeni ne kadar anlar.
Yürüyen ayaklar, durduğun yerde durmanın ne demek olduğunu tam manasıyla nasıl bilebilir.
Duymayan kulaklar, sessizliğin uğultusundan rahatsız olur mu hiç ?
Peki biz olduk mu hiç rahatsız...
Nefes almanın değerini bildik mi ?
Hiçbir şey yapmasak bile yaşamanın tadını sonuna dek çıkarabildik mi ?
Doya doya baktık mı ? Yaşadığımız bu şehre
Böyle olmak onların isteği ve seçimi değil!
Ama böyle duyarsız ve tatminkarsız davranmak bizim seçimimiz.
Elimizde olan ,ama bizim değerini bilmediğimiz o kadar çok varlığımız var ki .
Her biri işlenmemiş bir maden değerinde ,ham haliyle bile çok fazla .
Ya işlenmiş olsalardı ??
Bazen hem kendimize hem de karşımızdakine karşı duyarsız olduğumuzu düşünüyorum.
Hem elimizde olanın değerini bilmiyoruz.
Hem de bunlara sahip olamayanlara sahip çıkmıyoruz.
sahip çıkmak demek illa bakımını üstlenmek demek değil.
Onu korumak ,ona sevgiyle bakmak...
Ne eksikliğini hissettirmek ona, Ne de duyarsız olmak.
Tek yapmamamız gereken onları normal biri olarak kabul etmek.
Ama aynı zamanda normal birinden daha duyarlı davranmak
Eksiklerini değil, yapabildiklerini görebilmek ve gösterebilmek.
Çok şey mi bunlar ?
Ya biz de o halde olsaydık demek ,klişeleşmiş sözler sarf etmek istemiyorum.
Ama yine de söylemek zorunda hissediyorum kendimi
Ya o halde olsaydık ?
İlla olmayınca ,ya da kaybedince mi anlayacağız yürümenin,görebilmenin,konuşabilmenin değerini.
Bunların hepsini yapabildiğimiz halde değerini bilmiyoruz ya
şimdi yarım olan eksik olan
Biz miyiz ?
Onlar mı ? Acaba..
Bir kez düşünelim şimdi .
Engelli olan, arada engelleri olan onlar mı ? yoksa bizler mi ?
YORUMLAR
BİR KEZ düşünelim şimdi ;engelli olan ,arada engelleri olan, onlar mı ? yoksa bizler m i?
konu olarak çok önemli bir şeye değinmişiniz duyarlı yüreğinizizden dolayı sizi tbrk ediyorum.. insan oğlu kaybetmeden asla elinde bulunanların değerini anlamıyor..yada karşısındaki yokluklara sırt çeviriyor..
BETÜL KAYA
Artık uykumun çığlıklarını duyabiliyorum ,sanırım .size de iyi geceler diliyorum.bir kaç defa dilemiş olsamda :)
imlaya falan girmeden diyorum ki yazı meramını anlatmış ve amacına ulaşmış..
kutlarım dostum..
sevgimle..
BETÜL KAYA
BETÜL KAYA
Engelleri olan elbetteki onlar.
Fazla dramatize etmeye ne gerek var?
Siz demiyor musunuz normal davranalım diye?
Kim söylüyor duyarsız olduğumuzu? Nice insanlar ellerinden geldiğince fedakarlık yapıyor. Herkes yardıma hazır.
Aşırı ilginin ve sürekli öne sürülmenin onları rahatsız ettiğini de düşünmek lazım.
Elbette ki eksikler vardır, yapılanlar vardır ve yapılması gerekenler vardır.
Somut öneri ve projelerin onlara faydası vardır.
Yazınız iyi niyetle yazılmış ama abartılı buldum.
Kanaatler somut örnek ve delillerle desteklenmeli. Toplumun duyarsız ve tatminkar davranması pek anlaşılır bir cümle gelmedi.
Yazının büyüsü kaçmasın diye tam olarak katılmadığımı belirtmeliyim sadece.
Duyarlı yürekleri kutlarım.
Saygılar.
BETÜL KAYA
ben aşırı ilgi gösterelim demiyorum onları normal insandan ayırmayalım ,ama biraz daha duyarlı olalım,tabiki bu ilgiyi gösteren insanlar var ,bu siz veya bi başkası olabilir,ama yeterli değil...
herkes sizin kadar duyarlı değil.
benim mesajım zaten duyarlı davranan insanlara değil,bunu yok sayanlaraydı sadece dile getirmek istediklerim bunlar.ha tamam konuyu çok iyi işlemiş olmayabilirim ama yinede abarttığımı düşünmüyorum.teşekkür ederim saygılarımla...