YORUMLAR
belli bir düşünceyle değil.....eğilerek okumak......yuta yuta.....yavaşça...fikir bir an sana yabancı gelir ama çözümüde veriyor ...usta ve dolu biri....duyduğun gibi değil....bizzat gör ve bizzat duy...kalem inceden mesajlar veriyor...dikkat et başka türkiye yok diyor....yazınızdaki giriş geliştirme ve sonuç bölümüyle yürek isteyen konulara değinmişsiniz ....dağarcığınız dopdolu....sizler yazın usta....siz yazmayı biliyorsunuz...ben bana düşen mesajı aldım....sağol varol....saygılar
kafatasçılık afrikada bir kaç kabilede kaldı galiba... asıl olan isnan ve bizim coğrafyada inançtır....israil anadolu topraklarında ve ortadoğuda milliyetçiliktenmi faydalanır yoksa din kardeşliğinden mi, hangisinden nefdet eder....çimentomuz islamdır ve herkesi korkutuyor etekleri tutuşuyor. bir an önce ırkçılık lazım ..acil...
Göktürkmen
"...Ülkemizin % 80’i Türk asıllı insanlardan oluşmaktadır. Buna rağmen Türklük de Ülkemizde birleştirici bir unsur olarak görülmemektedir. Tahmini olarak 36 civarında etnik gurubun yaşadığı Ülkemizde, Türklük söz konusu olduğunda; tamamı olmasa dahi karşımıza, Kürt, Çerkez, Laz, Gürcü vs. gibi guruplar çıkmakta ve bu konuda dış destek de sağlayabilmektedirler. Türk unsurunu siyasi amaçlarına hedef alan bir siyasi partimiz, bunun yeterli olmadığını görünce Türk-İslam sentezine sarılmış ancak günümüze kadar yeterli bir sonuç da alamamıştır..."
Dönüp, dönüp buraya bakılmalı... 20 büyüktür 80'den ! Bu aritmetik işlemde, Matematik'den çok psikolojik-sosyal başka bir etken var... Sonra şunu belirgin olarak vurgulamamışsınız ! Dinin birleştirici unusurluğu, ülkemixzde zahirde maske olarak kullanılıp, bir şekilde ve öz olarak; kendi etni, cemaat ve mzhepsel orijinini gizleme, alalama ve maskeleme, fırsatını bulunca da zehirleme vasıtası olarak kullanılmaktadır.
Kemalist Devrim ilkeleri ve buna bağlı felsefeyle çözümlenecek çok sorun olduğu konusundaki önerinizi, mantıklı ve makul buluyorum. Okunası bir yazıydı. Esenlikler.
Göktürkmen tarafından 12/1/2010 1:20:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yukardan beri anlattıklarımdan şu sonuca ulaşmak mümkündür. İslamiyet Ülkemizin insanları üzerinde birleştirici olmamakta, üstelik birbirlerine yabancılaştırmaktadır.
------------------------------------------------------------------------
Buraya kadar okudum ve okumayı kestim.
Sırf kanaat ve yanlış bir inanış hakim.
Eğri cetvelden düz çizgi çıkmaz. Yani tarafsız bir yazı yazabileceğinize inanmadım.
Kusurumu mazur görün.
Saygılar.