bir pazartesi gecesi rüyası
Hayırdır inşallah!
bu sabah gördüğüm rüya hatırladığım kadarıyla şöyleydi:
bir kaç ağacın bulunduğu düzenle kesilmiş çimle kaplı bahçenin içinde iki katlı kırmızı kiremitten bir bina. Yer Almanya. çünkü almanca konuşuyoruz. Eski bir arkadaşım var benle beraber,üstünde spor kıyafetiyle. bu hiç uygun değil çünkü belli ki bir iş görüşmesine gelmişiz.o tahta kapının ardında patronun odası var. iki bayan var odada. artık sekreter mi muhasebeci mi öğrenemedim. almanca konuşuyoruz. neyse, arkadaşımın giyimini uygun bulmamışken bahsetmeliyim ki benim de üstümde pijamalarım var. ne utanç verici. resmen rüyamda utanç içindeyim. oysa bana biçilmiş rol, iş görüşmesine pijamayla gelmiş o kadar öz güvenli ve rahat bir karakter. bilinçaltım bana inceden mesajlar gönderiyor ama abartmış.
neyse, arkadaş görüşmeye odaya giriyor, patronu göremiyorum. ben masaya oturmuşum çalışan iki bayandan birinin bana verdiği almanca metni zannederim çevirmeye çalışıyorum. almancam yetersiz kalıyor, bayanların yüzleri asılıyor, işi alamadım herhalde. artık arkadaşı beklerken pencereden bahçeye bakıyorum. iki tane besili yağız at oynaşıyor. sonra erkek olan dişinin boynundan ısırıp üzerine çıkıyor ki tam orada uyandım. arkadaş işi aldı mı acaba?
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.